Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 16.12.2015 jsem si objednala zboží na internetovém obchodě Mall.cz (Granule Royal Canin za 1199 Kc) a zboží zaplatila kreditní kartou. Ten stejný den mi byl doručen email , že bylo zboží expedováno. Dne 22.12 jsem psala email ,že mi nebylo doručeno zboží. Dne 29.12 byl mi doručen email,že objednávka byla stornovaná a peníze mi obchod vrací zpět. Peníze nemám do dnes. Po několika dnech jsem zboží objednávala znovu s domněnkou ,že mi peníze vrátí obchod na učet. Moje druhá objednávka mi byla doručena,ale první stále nedořešená. Peníze mi byly udajne vráceny na učet který mi ke konci roku končil. A tudiž se peníze musely obchodu vrátit na učet zpět. Na starém učtě nemám od obchodu Mall.cz ani korunu řešení bylo dlouhé a bez výsledku. Když volám na zákaznickou linku, že je nutné tento případ předat finančnímu oddelení aby překontrolovalo zda byly peníze vráceny zpět. Do dnešního dne tj. 25.3.2016 nemám peníze ani vyrozumění kde nastal problém.
Royal Canin indoor 27 10kg , Katalogové číslo: 427292
Vrácení peněz za zboží,které mi nebylo nikdy doručeno.
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva zrušena od počátku, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Společnost má tedy povinnost vydat přijaté peněžní prostředky. Nepostupuje-li tak, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému. Spotřebitelka by měla společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Obohacený má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Vážená paní Podmanická,
velice se Vám omlouvám za komplikace a dlouhé vyřízení Vašeho požadavku.
V tomto případě bych Vás poprosila o zaslání čísla Vaší objednávky na overeno@mall.cz, abychom u finančního oddělení tento požadavek obratem vyřídili.
Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.
S pozdravem,
Kristina Svatíková
MALL.CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.