Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#10248Ukončení Skype na Samsung TV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2016, před 9 lety

Martin Brož

Znění stížnosti

Přibližně před 15 měsíci jsem si koupil novou LCD televizi Samsung. Samsung deklaroval, že TV umožňuje používat Skype, takže jsem si k TV dokoupil kameru a používal jsem Skype.Cca před 14 se na televizi objevila zpráva, že aplikace Skype bude 2.června 2016 ukončena.


Produkt

Samsung TV UE55H6470


Požadované řešení

Zajištění dalšího provozu aplikace Skype nebo vrácení peněz tza TV a kameru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2016 17:00, před 9 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. Není-li tomu tak, jedná se o vadu.

Pokud byla daná aplikace součástí kupní smlouvy, je za tuto vadu prodávající odpovědný. Bylo-li však uvedeno, že věc podporuje aplikaci třetí osoby, nebude prodávající za tuto vadu odpovědný, pokud aplikaci přestala poskytovat tato třetí osoba.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2016 18:24, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.