Společnost


Oreola Property s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1025Neobdrželi jsme vanu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2013, před 11 lety

Helena Mašková

Znění stížnosti

Dne 10.10.2013 jsem si s manželem objednali na internetu (www.mujdumazahrada.cz) vanu za 3.311 korun. Přes urgence nebyla vana dodána. Společnost nekomunikuje. Již jsme zaslali odstouení od kupní smlouvy.


Produkt

Vana Superkolo za 2736 Kč + dovoz za 380 Kč


Požadované řešení

Požadujeme urychlené vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2013 16:57, před 11 lety

Prostřednictvím internetových stránek byla uzavřena kupní smlouva, na základě které má kupující povinnost zaplatit kupní cenu a prodejce dodat zboží. Vzhledem k tomu, že zboží nebylo dodáno, je prodejce dle § 517 občanského zákoníku v prodlení. Dle dostupných informací byl již prodejce vyzván k dodání zboží. Vzhledem k tomu,že tak neučinil, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 16:18, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost nerozhodla spor řešit prostřednitvím služby Vašetížnosti.cz, bude řešení stížnosti ukončeno. Spotřebiteli nyní doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Pokud nebude společnost plnit ani na základě výzvy, bude nutné domáhat se právních nároků prostřednictvím občanskoprávního řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.