Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od www.berlevu.cz mi bylo potvrzeno vrácení platby za voucher (zájezd se nekonal. Po převzetí mi bylo několikrát sděleno, že firma Rabator dělá audit a přebírá data a pak bude navrhovat vyrovnání. U firmy Berslevu jsem uplatnila vrácení platby v polovině listopadu 2015, reklamace mi odsouhlasena a údajně vrácení platby bylo zpožděno vyřizováním mnoha obdobných reklamací účetní firmy :-(
adventní zájezd do Salzburgu a Schladmingu
vrácení platby
|
Tweet |
Dohodly-li se strany sporu na zrušení závazku a společnost se zavázala vrátit spotřebitelce peněžní prostředky v určité lhůtě, musí tak učinit. Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla stanovena, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť prodávající se obohatil na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.