Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#10252Nevypořádané závazky - nástupnická organizace www.berlevu.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2016, před 9 lety

Martina Jánská

Znění stížnosti

Od www.berlevu.cz mi bylo potvrzeno vrácení platby za voucher (zájezd se nekonal. Po převzetí mi bylo několikrát sděleno, že firma Rabator dělá audit a přebírá data a pak bude navrhovat vyrovnání. U firmy Berslevu jsem uplatnila vrácení platby v polovině listopadu 2015, reklamace mi odsouhlasena a údajně vrácení platby bylo zpožděno vyřizováním mnoha obdobných reklamací účetní firmy :-(


Produkt

adventní zájezd do Salzburgu a Schladmingu


Požadované řešení

vrácení platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2016 11:13, před 9 lety

Dohodly-li se strany sporu na zrušení závazku a společnost se zavázala vrátit spotřebitelce peněžní prostředky v určité lhůtě, musí tak učinit. Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla stanovena, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť prodávající se obohatil na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 09:59, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.