Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#10255Neoprávněné vymáhání poplatku za náklady na balné, logistiku...

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2016, před 9 lety

Lucie Belunková

Znění stížnosti

Dobrý den,
mému taťkovi, přišel úplně stejný dopis se složenkou jako Monice Pencové, která si tady taktéž stěžovala na tutéž firmu.
Taťka vzal telefon a řekl, že nyní nemá čas, a paní na to reagovala tím, že zavolá jindy, poté už telefon taťka nebral, tudíž nechápu, co má znamenat dopis s přiloženou složenkou o zaplacení 490 Kč, za náklady na balné, logistiku, kurýra a telefonisty, když taťka si nic neobjednal, a s ničím nesouhlasil. Stejně tak nechápu, kde přišli na jeho adresu.

Nejspíš to vypadá na nějaký podvod, který by se měl řešit.

Děkuji Vám za případnou odpověď. S pozdravem Lucie


Požadované řešení

Jelikož nemáme ani telefonní číslo na firmu, tak ji informovat, co to má znamenat. A prosím odpověď, zda je vše v pořádku. A možná by bylo dobré začít to řešit, když takových lidí může být více.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2016 11:44, před 9 lety

Kupní smlouva mohla být nevědomky uzavřena při telefonickém hovoru, v takovém případě by ale společnost musela prokázat, že k hovoru došlo, a že při něm byla smlouva se spotřebitelem uzavřena.

Pokud by byla kupní smlouva takto sjednána, jedná se o smlouvu uzavřenou za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku. Při uzavírání smluv tímto (distančním) způsobem platí, že má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží. Nebylo-li zboží spotřebiteli doručeno, tato lhůta nezačala běžet. Spotřebitel by tedy mohl od kupní smlouvy odstoupit.

Žádá-li společnost po spotřebiteli náhradu nákladů spojených se zasláním a uskladněním zboží, které mělo být předmětem smlouvy, musela by také prokazatelně doložit, že zboží spotřebiteli zasílala a ten si jej nepřevzal.

Pokud si je spotřebitel vědom, že kupní smlouva uzavřena nebyla, nemá povinnost na takovýto dopis reagovat. Byla-li však smlouva uzavřena (spotřebitel například souhlasil se zasláním zboží tzv. „na zkoušku“), je nutné od smlouvy odstoupit a informovat společnost, že zboží mu nebylo nikdy doručeno. Z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu, doporučujeme spotřebiteli, aby odstoupení od smlouvy zaslal písemně, nejlépe s dodejkou prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb.

Spotřebitel také může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2016 17:13, před 9 lety

Dobrý den. Rozhodně se nejedná o podvod. Pravděpodobně Váš otec souhlasil se zasláním a zaplacením balíčku. Aby bylo možno případ prověřit a vyřešit, je třeba napsat nám telefonní číslo na které mělo býti voláno, nebo jméno Vašeho otce. Stačí napsat i na expresinkaso@email.cz a rádi to vyřešíme...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.5.2016 17:57, před 9 lety


Lucie Belunková

Bělunek Josef - vždyť jsem psala, že taťka s ničím nesouhlasil, kvůli řízení telefon položil, poté už s váma nemluvil. Proto opravdu nechápu Vaše chování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.5.2016 10:35, před 9 lety

Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu. Každopádně už Vám z dotyčného callcentra tedy již nikdo volat nebude, Vaše číslo jsem tam nechal zablokovat tak, ať se na něj již nedá dovolat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2016 08:29, před 9 lety

Jelikož společnost vyhověla požadavku spotřebitelky, žádáme spotřebitelku o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.6.2016 11:57, před 9 lety


Lucie Belunková

Hodnocení: