Společnost


ARCA trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10257Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2016, před 9 lety

Marie Nepimachová

Znění stížnosti

Dne 30.4.2015 jsem si u prodejce firmy Arca trade objednala autopotahy na míru na muj vůz.
26.5.2015 mi došly potahy ovšem úplně jiné, než jaké jsem si objednala. Ihned jsem zedy kontaktovala prodejce, který mi slíbil, že dá vše do pořádku, to se však nestalo. Předtl mi reagovat na telefonáty a SMS.
Kontaktovala jsem tedy přímo výrobce tedy výše uváde
ěnou firmu. Jejich přístup byl naprosto alarmující. Mou reklamaci si přehazpvali jako horký brambor a do DNEŠNÍHO dne nemám reklamaci vyřešenou.


Produkt

Vzorník u prodejce: označení typu:OR 137 černý originál


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2016 15:52, před 9 lety

V případě smlouvy uzavřené distančním způsobem (například koupě v internetovém obchodě) má spotřebitel právo své rozhodnutí změnit a od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží.

Pokud spotřebitelka výše uvedené možnosti nevyžila a namísto toho uplatnila reklamaci, má nyní právo mítat nevyřízení reklamace řádně a včas.

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2016 19:04, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.