Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.4.2015 jsem si u prodejce firmy Arca trade objednala autopotahy na míru na muj vůz.
26.5.2015 mi došly potahy ovšem úplně jiné, než jaké jsem si objednala. Ihned jsem zedy kontaktovala prodejce, který mi slíbil, že dá vše do pořádku, to se však nestalo. Předtl mi reagovat na telefonáty a SMS.
Kontaktovala jsem tedy přímo výrobce tedy výše uváde
ěnou firmu. Jejich přístup byl naprosto alarmující. Mou reklamaci si přehazpvali jako horký brambor a do DNEŠNÍHO dne nemám reklamaci vyřešenou.
Vzorník u prodejce: označení typu:OR 137 černý originál
vrácení peněz
|
Tweet |
V případě smlouvy uzavřené distančním způsobem (například koupě v internetovém obchodě) má spotřebitel právo své rozhodnutí změnit a od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží.
Pokud spotřebitelka výše uvedené možnosti nevyžila a namísto toho uplatnila reklamaci, má nyní právo mítat nevyřízení reklamace řádně a včas.
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.