Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Na konci září jsem reklamovala dětské boty v Hypermarketu Albert. Na botech se odloupnul obrázek. Reklamace byla zamítnuta, jelikož obrázek údajně nemá vliv na funkčnost obuvi. Obuv jsem kupovala kvůli obrázku.
Dětské boty Angry Birds.
Požaduji výměnu za nové boty nebo vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
Odůvodnění zamítnutí reklamace, že vada nemá vliv na funkčnost obuvi není správné. Prodejce odpovídá za jakékoli vady, i přes to, že je to vada vizuální.
Dle § 622 občanského zákoníku má kupující nárok na opravu nebo výměnu zboží. Pokud by to nebylo možné, má nárok na přiměřenou slevu nebo vrácení peněz.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Dekuji za vasi podporu, moje reklamace byla preci jen nakonec uznana. Bez dalsiho vyjadreni mi byly vraceny penize. Dekuji vam.
Hodnocení:
Komentář: Po komentari dTestu byla stiznost vyrizena, pravda presne za 30 dni, ale hlavne ze to nakonec dobre dopadlo. Dekuji mnohokrat za pomoc.