Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1026Neuznaná reklamace obuvi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2013, před 11 lety

Michaela Srbová

Znění stížnosti

Na konci září jsem reklamovala dětské boty v Hypermarketu Albert. Na botech se odloupnul obrázek. Reklamace byla zamítnuta, jelikož obrázek údajně nemá vliv na funkčnost obuvi. Obuv jsem kupovala kvůli obrázku.


Produkt

Dětské boty Angry Birds.


Požadované řešení

Požaduji výměnu za nové boty nebo vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2013 17:04, před 11 lety

Odůvodnění zamítnutí reklamace, že vada nemá vliv na funkčnost obuvi není správné. Prodejce odpovídá za jakékoli vady, i přes to, že je to vada vizuální.
Dle § 622 občanského zákoníku má kupující nárok na opravu nebo výměnu zboží. Pokud by to nebylo možné, má nárok na přiměřenou slevu nebo vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2013 23:27, před 11 lety

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.12.2013 11:35, před 11 lety


Michaela Srbová

Dekuji za vasi podporu, moje reklamace byla preci jen nakonec uznana. Bez dalsiho vyjadreni mi byly vraceny penize. Dekuji vam.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.12.2013 23:11, před 11 lety


Michaela Srbová

Hodnocení:

Komentář: Po komentari dTestu byla stiznost vyrizena, pravda presne za 30 dni, ale hlavne ze to nakonec dobre dopadlo. Dekuji mnohokrat za pomoc.