Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:468
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#10265Slepované maso prodávané pod značkou Tesco Finest

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2016, před 9 lety

Jiří Beca

Znění stížnosti

Zakoupil jsem argentinský hovězí steak z vysokého roštěnce 795Kč/kg značky Tesco Finest v obchodním řetězci Tesco v Karlových Varech. Po vyjmutí z obalu a omytí vlažnou vodou se maso rozpadlo na kousky a oddělily se z něj vnitřní i okrajové tukové lemy s tím, že mezi jednotlivými kousky masa byly tažné části připomínajíci lepidlo. Výrobek byl v záruční době a nebylo uvedeno, že se jedná o slepované maso. Tímto firma získala cenovou výhodu oproti konkurenci a jako spotřebitele mě oklamali. Mohu doložit fotografie masa, obalu i detail etiket. Žádám vrácení peněz.


Produkt

číslo šarže 409004801B, původ masa Argentina, vyrobeno v Polsku PE24770305WE


Požadované řešení

vrácení peněz, 159Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2016 09:18, před 9 lety

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2016 12:52, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.