Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před Vánočními svátky , jsem koupila na splátky od společnosti HOME CREDIT samsung galaxy s6 edge za 14 950 kc , úvěr jsem tento měsíc vyplatila . Telefon mi vůbec nereaguje , nejde zapnout.Firma MobilTEL od které byl tel. zakoupen ma telefony nedostupne.
Mám k tomu fakturu.
Samsung Galaxy S 6 edge
Oprava nebo vrácení penez.
|
Tweet |
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci či nezvedá telefony, je vhodné zaslat reklamaci písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii reklamace), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Navis trade s.r.o.
Praha 18, Letňany, Chotěšovská 680/1). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Pokud by bylo zboží spotřebitelem odesláno k reklamačnímu řízení za využití poskytovatele poštovních služeb, má se za to, že zásilka došla druhé straně třetí den ode dne odeslání. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace, pokud její poslední den připadá na víkend či svátek, prodlužuje se lhůta až do následujícího pracovního dne. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má pak právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Přijetí reklamace je jedno ze základních práv spotřebitele podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v jakékoli své provozovně (s ohledem na sortiment konkrétní provozovny). Pokud spotřebitel bezvýsledně reklamoval a nebyl-li vystaven protokol o přijetí reklamace, doporučujeme obrátit se na Českou obchodní inspekci, která je dozorovým orgánem a dle § 24 odst. 7 písm. t) může za nepřijetí reklamace udělit pokutu až 3 000 000,- korun.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.