Společnost


BABYPARK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1027Dětský kočárek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2013, před 11 lety

Petra Strnadová

Znění stížnosti

Kočárek jsem zakoupila dne 30.4.2013 v Baby Parku Zličín Praha. U kočárku se rozbila stříška, která nešla stahovat. Reklamace byla uznána a vada byla opravena. Za dvě měsíce se vada opět projevila, tentokrát byla reklamace prodávajícím zamítnuta. Též jsme reklamovali dětskou autosedačku, jelikož vypadl šroubek. Reklamace taktéž zamítnuta.


Produkt

Dětský kočárek a dětská autosedačka


Požadované řešení

Požaduji opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2013 10:48, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že byly vady vytčeny do prvních 6 měsíců od zakoupení, je povinností prodávajícího prokázat dle § 616 odst.4 občanského zákoníku, že zboží předal kupujícímu bez vad. Zároveň má povinnost dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele zamítnutí reklamace písemně odůvodnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2014 12:40, před 11 lety

Prodejce se nerozhodl využít službu VašeStížnosti.cz, tudíž bude řešení stížnosti ukončeno. Bude třeba spor dále řešit případně soudní cestou. Před samotným podáním doporučujeme zaslat prodejci případně předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.