Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kočárek jsem zakoupila dne 30.4.2013 v Baby Parku Zličín Praha. U kočárku se rozbila stříška, která nešla stahovat. Reklamace byla uznána a vada byla opravena. Za dvě měsíce se vada opět projevila, tentokrát byla reklamace prodávajícím zamítnuta. Též jsme reklamovali dětskou autosedačku, jelikož vypadl šroubek. Reklamace taktéž zamítnuta.
Dětský kočárek a dětská autosedačka
Požaduji opravu.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že byly vady vytčeny do prvních 6 měsíců od zakoupení, je povinností prodávajícího prokázat dle § 616 odst.4 občanského zákoníku, že zboží předal kupujícímu bez vad. Zároveň má povinnost dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele zamítnutí reklamace písemně odůvodnit.
Prodejce se nerozhodl využít službu VašeStížnosti.cz, tudíž bude řešení stížnosti ukončeno. Bude třeba spor dále řešit případně soudní cestou. Před samotným podáním doporučujeme zaslat prodejci případně předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.