Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#10282Neoprávněné vymáhání

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2016, před 9 lety

Markéta Reiterová

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych se na vás obrátila se svým problémem. Na vašich stránkách jsem nalezla již jednu obdobnou stížnost ( http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/10062/neopravnene-vymahani ). Jedná se o mého dědečka,u kterého nastala obdobná situace. Byla jsem se informovat i na Policii Čr, kde mi bylo řečeno,že pokud nedošlo k převzetí zboží,nemáme rozhodně nic platit a případně celou věc postoupit na Českou obchodní inspekci.Mohli byste mi prosím poradit,zda je toto řešení správné a zda opravdu není důvod částku hradit,nedošlo-li k převzetí zboží a pokud máme pochybnosti i o údajném uzavření smlouvy? Předem děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Neradi bychom platili částku,kterou nedlužíme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2016 11:36, před 9 lety

Kupní smlouva mohla být nevědomky uzavřena při telefonickém hovoru, v takovém případě by ale společnost musela prokázat, že k hovoru došlo, a že při něm byla smlouva se spotřebitelem uzavřena.

Pokud by byla kupní smlouva takto sjednána, jedná se o smlouvu uzavřenou za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku. Při uzavírání smluv tímto (distančním) způsobem platí, že má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží. Nebylo-li zboží spotřebiteli doručeno, tato lhůta nezačala běžet. Spotřebitel by tedy mohl od kupní smlouvy odstoupit.

Žádá-li společnost po spotřebiteli náhradu nákladů spojených se zasláním a uskladněním zboží, které mělo být předmětem smlouvy, musela by také prokazatelně doložit, že zboží spotřebiteli zasílala a ten si jej nepřevzal.

Pokud si je spotřebitel vědom, že kupní smlouva uzavřena nebyla, nemá povinnost na takovýto dopis reagovat. Byla-li však smlouva uzavřena (spotřebitel například souhlasil se zasláním zboží tzv. „na zkoušku“), je nutné od smlouvy odstoupit a informovat společnost, že zboží mu nebylo nikdy doručeno. Z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu, doporučujeme spotřebiteli, aby odstoupení od smlouvy zaslal písemně, nejlépe s dodejkou prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb.

Spotřebitel také může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2016 17:15, před 9 lety

Dobrý den. Rozhodně se nejedná o podvod. Pravděpodobně Váš dědeček souhlasil se zasláním a zaplacením balíčku. Aby bylo možno případ prověřit a vyřešit, je třeba napsat nám telefonní číslo na které mělo býti voláno, nebo jméno Vašeho otce. Stačí napsat i na expresinkaso@email.cz a rádi to vyřešíme...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.5.2016 19:04, před 9 lety


Markéta Reiterová

Dobrý den,
zaslala jsem Vám kontaktní informace svého dědečka na e-mail,jaký jste uvedli (nikoli otce,jak žádáte,můj otec s tímto nemá rozhodně nic společného) a budu čekat na Vaše vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.5.2016 10:33, před 9 lety

Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu. Každopádně už Vám z dotyčného callcentra tedy již nikdo volat nebude, Vaše číslo jsem tam nechal zablokovat tak, ať se na něj již nedá dovolat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.5.2016 13:03, před 9 lety


Markéta Reiterová

Hodnocení: