Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#10285Znehodnocený balík, otevřený a ukradená faktůra.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2016, před 9 lety

Martin Hrůza

Znění stížnosti

Dobrý den,
dostal jsem zásilku do práce, a byla mi předána tak abych neviděl poškozenou stranu. Po práci jsem se k ní konečně dostal a našel obrovskou díru na jedné straně krabice. Obsah byli knihy, které byli rozmočené krabaté pomačkané a plesnivé. Aby jsem obsah nemohl reklamovat u dodavatele pro jistotu tam nebyla ani faktura. Při kontaktování reklamací jsem vše popsal a nebylo mi odpovězeno po dobu 2 týdnů. Připomněl jsme dalším mailem a bylo mi řečeno že Případ má Reklamační oddělení. To se vyjádřilo po několika dnech jako zamítnuto protože jsem podal stížnost moc pozdě. S dodavatelem jsem mluvil a ten je kontaktoval taky. Lhali na obě strany jak dodavateli tak mě. Teď už s tím nic nenadělám a oni jsou z za vodou. Ne jen, že poškodí balík, ale také kradou faktury a neumí se k tomu postavit čelem. Jsou Lháři a zloději. Není to poprvé co s nimi mám problém. Jednou jsem platil obrovský účet kvůli komunikaci s lidmi co mi nebyli schopni dodat balík na adresu ... Prostě Společnost na špatném místě.


Produkt

Knihy


Požadované řešení

Slečna se kterou jsem jednal mi řekla, že mi mohou být vráceny peníze nebo mi vymění poškozené zboží. Bohužel tím mne jen uklidnila abych na to netlačil a oni mohli reklamaci zaznamenat o několik dnů později. Jediné co chi, je omluva a náhrada škody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2016 09:38, před 9 lety

Pokud při obstarávání přepravy věci vznikne na zásilce škoda, nahradí ji zasílatel, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Reklamaci, resp. uplatnění nároku na náhradu škody, uplatňuje u zasílatele příkazce. Jestliže tedy příkazce reklamaci nepodal, nemohla být ani zamítnuta. Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnit příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.

Podle obchodních podmínek společnosti zasílatel neodpovídá za škodu, jestliže škoda vznikla v důsledku vadného obalu, na který zasílatel upozornil příkazce (odesílatele) při převzetí zásilky k přepravě. Pokud zasílatel neupozornil na vadnost obalu, neodpovídá za škodu způsobenou na zásilce vadným obalem jen tehdy, jestliže nebyla vadnost či nevhodnost obalu zřejmá. Zasílatel jakožto odborník má postupovat s řádnou péčí. Pokud tedy byla nevhodnost obalu zřejmá, měl na ni zasílatel příkazce upozornit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2016 18:34, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.