Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Společnost be2 mi neoprávněně a bez mého svolení, nebo řádné objednávky služeb strhla částku 2247,-Kč z mého účtu. Navíc mi nepřišla ani žádná nabídka služeb, nebo upomínka k zaplacení nějaké služby. Jde o podvodné jednání a budu požadovat vrácení platby.
Vrácení platby 2247,-Kč.
|
Tweet |
Předplacením členství na zkušební období spotřebitel uzavírá smlouvu o poskytování služeb touto společností, čímž zároveň dává souhlas s jejími obchodními podmínkami. Společnost umožňuje vypovědět smlouvu pouze do doby 14 dnů před uplynutím sjednané délky závazku. Není-li tak učiněno, smlouva se automaticky obnovuje. Samotná prolongace není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit v případě, že by došlo k prolongaci smlouvy. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.
Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.
V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Dobrý den
jedná se o další lež ze strany této společnosti, kde uvádí, že nebylo možno dohledat můj profil. Na druhý den po zprávě pro Vás, tj. 1.4.2016 mi odepsali na můj e-mail následující zprávu:
---------------------------------------------------------------------------
Vážený člene be2,
Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky => ATTACH PP SS).
Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.
Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.
Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.
V případě, že si přejete vypovědět automatickou prolongaci svého VIP členství, dodržte prosím výpovědní proces ve svém profilu. Tato zpráva NEBUDE akceptovaná jako platná forma výpovědi.
-----------------------------------------------------------------------
Já když jsem se snažil vlastní profil na be2 zrušit-smazat mi bylo na profilu sděleno, že smazat profil nejde, že je nutno první prověřit stav členství VIP, což jsem potvrdil. Po krátké době prověřili můj profil tak, že mi bylo bez jakéhokoli kontaktu strženo z účtu 2247,-Kč.
S pozdravem Zdeněk Škrobáček
Pokud společnost neumožnila spotřebiteli smlouvu vypovědět, jde to k její tíži. Prokáže-li spotřebitel, že se pokoušel smlouvu řádně a včas (v souladu s obchodními podmínkami) vypovědět, musí společnost tuto výpověď akceptovat.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Smazání profilu však klienta neopravňuje porušit smluvní poměr a odmítnout uhradit v plné výši předplacené období (v délce trvání 3, 6, respektive 12 měsíců), či jakékoliv související platby, plynoucí z automatické prolongace Prémiového členství.
Automatická prolongace, specifikovaná v rámci Všeobecných obchodních podmínek, je vypovězená/ zrušená pouze v případě, že z Vaší strany příjmeme písemnou žádost o Výpověď, zaslanou v stanovené výpovědní lhůtě.
Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz
Dobrý den
já jsem si dne 27.11.2015 objednal a uhradil VIP členství na dobu 1 měsíce. Automatické prodloužení ze strany společnosti be2 bylo provedeno až dne 27.3.2016 čímž porušili VOP, které jasně stanovují toto automatické prodloužení a tím mi znemožnili využívat v plné míře členství VIP. Z těchto důvodů požaduji vrácení neoprávněně stržené platby ve výši 2247,-Kč. a náš právní vztah považuji za nedodržení VOP ze strany společnosti be2 za ukončený.
S pozdravem Zdeněk Škrobáček
Vážený člene be2,
děkujeme za Váš email.
Naše záznamy ukazují, že jste k datu 27.11.2015 objednali a uhradili (s použitím emailové adresy skrobacek.z@slunce.cz) VIP členství na období: 1 měsíc(e/ů).
Mějte prosím na paměti, že jste v rámci procesu registrace souhlasil s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP). VOP jasně ustanovují, že Vaše VIP členství bude - v případě, že včas a řádně nevypovíte jeho automatickou prolongaci - automaticky prodloužené.
Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky v uvítacím emailu, který Vám byl doručen dne 27.11.2015 a na stránce s volbou objednávaného produktu (viz prosím přiložený Screenshot).
Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 14 dní před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.
Nyní Vám již můžeme potvrdit, že automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla vypovězená. Váš stávající VIP status vyprší k datu: 28.06.2016 a nebude již obnovený.
V případě, že jste nám svou podepsanou výpověď včas a řádně poslal (t.j. prostřednictvím dopisu, FAX-u či jako přílohu emailu) a přepošlete nám originál přislouchajícího emailu s přílohou, potvrzení o odeslání FAX-u, respektive potvrzení o odeslání doporučeného dopisu - výpověď bude z naší strany možné ověřit a profil v souladu s přijatým potvrzením přenastavit.
Pokud však není možné včasnou a řádnou výpověď prokázat, refundace uhrazeného poplatku není k dispozici.
Mějte prosím na paměti, že Vaše členství zůstane po vypršení Vašeho VIP statusu i nadále aktivní. Pokud si svá data přejete deaktivovat či smazat, přihlašte se prosím do svého profilu a učiňte tak v sekci Můj profil - Nastavení - Status profilu.
Překontrolujte link s "Často kladenými dotazy", který je uvedený v zápatí každé stránky.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den
stížnost je ve stále stejné fázi, společnost be2 neustále tvrdí, že žádné VOP neporušila i přes to, že členství VIP dle VOP prodloužila pozdě a odmítá strženou částku z účtu vrátit. Člověk neví s kým vlastně komunikuje, uvést jméno nikdo nechce, stále stejná písnička jako zaseknutý gramofon. Čekají, že se spotřebitel unaví a vzdá to sám.Přiznám se, že nyní jsem měl na toto řešení málo času ale připravuji stížnost k evropské instituci.
Děkuji. Škrobáček
Nyní dáváme prostor společnosti, aby mohl na vývoj případu reagovat.
ID: 50e30d7565afc5993229f0ee
Vážený člene be2,
Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 14 dní před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.
Nyní Vám již můžeme potvrdit, že automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla vypovězená. Váš stávající VIP status vyprší k datu: 28.06.2016 a nebude již obnovený.
Pokud si budete přát definitivně smazat celý profil, učiňte tak prosím prostřednictvím následujícího postupu. (Profil žel nelze – s ohledem na ochranu osobních dat – smazat přímo ze strany Zákaznického centra, děkujeme Vám za pochopení.)
1) Na naší domovské stránce www.be2.cz se prosím přihlašte do svého profilu.
2) Na horní liště prosím klikněte na sekci "Můj profil" a následně na sekci "Nastavení".
3) V rámci sekce "Nastavení" prosím (po zadání svého přístupového hesla) klikněte na tlačítko "Status profilu" a následně na tlačítko "Smazat". Váš profil bude po stisknutí uvedeného tlačítka definitivně vymazán.
Mějte prosím na paměti, že uvedená informace bude do systému zapsána během 48 hodin.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů je Vám Zákaznický servis rád opětovně k dispozici; zakaznickyservis@be2.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.