Společnost


BLUE OCEAN Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#10290Faktura za dodané žárovky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 hodin 21 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2016, před 9 lety

Jana Hluchenková

Znění stížnosti

Obdržela jsem od vás fakturu na dodané žárovky s tím, že jsem nedodržela svoje závazky. To ovšem není pravda. Sice společnost ČEZ mi dělěla nějaké problémy s přestupem ke společnosti Lama energy,
ale po dohodě s pracovnicí této firmy jsem napsala novou smlouvu se společností Lama energy a tam mi bylo řečeno, že vše ostatní vyřeší
oni, takže se nemusím dále o nic starat a tedy dodavatelem plynu i elektřiny bude firma Lama energy. Myslím si tedy, že tato faktura je
bezpředmětná, ale stejně se ještě budu informovat ve společnosti Lama, jak daleko je vyřízení mé smlouvy.

Jana Hluchenková
78397 Paseka 107


Produkt

faktura za žárovky


Požadované řešení

Doufám v brzké vyřízení mé stížnosti a výsledek mi prosím zašlete
na e-mail hluchenkova@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2016 10:12, před 9 lety

V daném případě dáváme možnost podnikateli k vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2016 11:59, před 9 lety

Spotřebitelka nás informovala, že byl její případ v mezidobí vyřešen. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.3.2016 12:00, před 9 lety


Jana Hluchenková

Hodnocení: