Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V zahraničí jsem si objednal balík - šlo o živé rostliny. Dne 29.03.2016 mi došlo info o doručení... Nedoručeno. Po dotazu na info lince mi bylo sděleno, že balík bude dodán 30.03.2016. Ani 30.03.2016 se ani nepokusili balík dodat, že to nestihli, a pokusí se v rámci firmy dodat 31.03., ale nejsou si jisti. Napsal jsem již i na reklamační oddělení, že budu kontaktovat odesilatele a požadovat náhradu škody. Po dotazu, že bych balík vyzvedl na depo, neví, kde balík fyzicky jde...
Nechápu. Mohu po tomto požadovat náhradu škody - hodnotu balíčku? Jde o částku převyšující hodnotu 100€.
Očekávám úhradu zboží v balení... Zboží již bude evidentně zničeno.
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat. Vzhledem k tomu, že poštovní, případně zasílatelskou smlouvu uzavírá prodávající (odesílatel balíku), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.