Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zúčastnil jsem se soutěže o dárky od Milky. I přes to, že reklamy na soutěž v televizi neustále běžely, dárky již byly rozdány. Zaslal jsem na společnost stížnost na tento postup s tím, že jsem očekával vstřícný přístup a příslib nápravy. Naopak mi bylo sděleno, že jejich postup je naprosto v pořádku. Zároveň jsem byl upozorněn doslovně: "Pokud bychom ale zjistili, že podnikáte kroky, jejichž cílem je neoprávněně značku očernit v očích spotřebitelů, budeme nuceni zvážit žalobu pro poškození dobrého jména značky Milka."
dárky značky Milka
Rád bych, aby se společnost s nedostatky vypořádala. Za své jednání se omluvila a příště se obdobný problém již neopakoval.
|
Tweet |
Dle zákona o ochraně spotřebitele § 5 odst. 1 písm. c) je obchodní praktika klamavá, pokud podnikatel opomene uvést důležitý údaj, jenž s přihlédnutím ke všem okolnostem lze po podnikateli spravedlivě požadovat. Zároveň dle přílohy 1 písm. r) zákona o ochraně spotřebitele je klamavou obchodní praktikou, pokud jsou nabízeny výrobky prostřednictvím soutěže o ceny, aniž by byly ceny uděleny nebo aniž by ceny odpovídaly původní nabídce nebo nebyla udělena odpovídající náhrada.
Společnost se nerozhodla spor řešit prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V případě, že má spotřebitel zájem problém dále řešit, doporučujeme obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci, která v případě, že by shledala pochybení společnosti, může udělit sankce.