Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#10302Neuznaná reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2016, před 9 lety

Jan Ondřík

Znění stížnosti

Podruhé jsme reklamoval telefon u spolecnosti czc , jedna se o model YOTAPHONE C9660 (obsahuje 2 displeje). Při poslední reklamaci nesl telefon na sobě známky poškození: prasklé zadní sklo (prasklé krycí sklo zadního e-ink LCD displeje) - oděrky na rámu - prasklina u audio konektoru. Tyto mechanické zavady samozřejmě nijak nebránily použití telefonu. Telefon se aplikacemi velice spomalil, tak jsem se royhodl pro softwarový factory reset, ze kterého se telefon již nerozžil (zasekl se v uvodni obrazovce).
Reklamoval jsem tedy telefon a reklamaci mi neuznali s odůvodněním "Vyjádření technika: Zjištěno mechanické poškození (zadního LCD). Produkt nesplňuje záruční předpoklady a podmínky. Je možná pouze nezáruční (placená) oprava
(nerentabilní)."
Technik se zde vyjadřuje velice nepřesně, zadní LCD displej samozřejmě poškozen není, je pouze poškozeno krycí sklíčko displeje, což je asi takový problém, jako by Vám praskl zadní kryt telefonu, což se SW zaseknutím nemá nijakou spojitost.


Produkt

YOTAPHONE C9660


Požadované řešení

Vyreklamování vady, tj. minimálně přehrání FW telefonu - které by mohlo stačit, v případě že to nezabere - žádám o nový telefon, případně vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2016 08:13, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2016 12:37, před 9 lety

Dobrý den pane Ondřík.

Dle autorizovaného servisu uvedená vada souvisí s mechanickým poškozením. Proto nemohla být záručně odstraněna.
Byla diagnostikována vada : Mt nelze zapnout - zaseknutý na "tutorial" (vlivem rozbitého zadního LCD)
Placena oprava je vzhledem k ceně náhradních dílů nerentabilní (oprava byla naceněna na 4568 Kč s DPH + man poplatek).

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.3.2016 12:44, před 9 lety


Jan Ondřík

Dobrý den p. Stýblo, děkuji za odpověd.
Problém je ovšem v tom, že telefon několik týdnů bezproblémů fungoval i s rozbitým zadním krycím sklíčkem displeje. Až když jsem se rozhodl pro factory reset operačního systému, tak se již nerozžil.
V podstatě usiluji o přeflashování celého FW telefonu (který se zasekl a jednou jsem ho z tohoto důvodu již reklamoval) a technik mi tvrdí, že to způsobuje prasklé sklíčko na displeji, který ale bezproblémů funguje.
Mezi těmito závadami opravdu nemůže být korelace, proto prosím o přehodnocení mé situace.
Děkuji, s pozdravem, Jan Ondřík.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2016 11:14, před 9 lety

Dobrý den pane Ondřík.

Bohužel nedokáži posoudit (nejsem servisní technik) jaký dopad může mít poškozené krycí sklo (a možná i dotyková plocha ) na celkovou funkčnost telefonu nebo jeho systém. Zažádal jsem tedy autorizovaný servis o upřesnění souvislosti poškození s vadou, nyní čekám na odpověď.

Prosím o strpení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.4.2016 15:15, před 9 lety


Jan Ondřík

Dobry den p. Stýblo,
prosím o zveřejnění technické zprávy až ji dostanete.

Jen upřesním, zadní displej není dotykový, jedná se o e-ink čtečku (viz. např. http://www.svetandroida.cz/yotaphone-c9660-recenze-201409). Dotyková vrstva tedy neexistuje, tím pádem prasklé sklíčko na ni nemá vliv.
Navíc tato čtečka stále funguje (je na ni obrázek) jelikož nepotřebuje napájení a je na ni stále poslední fotka, kterou jsem tam dal.

Děkuji,
Jan Ondřík.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.4.2016 15:17, před 9 lety

Dobrý den pane Ondříku.

Níže zasílám kompletní vysvětlení (z autorizovaného servisu) souvislosti vady s mechanickým poškozením.

"Po obnově továrního nastavení, je nutné aby software přístroje přistoupil postupně ke všem periferiím základní desky. Mimo jiné se očekává i uživatelské potvrzení(dotykem) na předním i zadním displayi. Protože byl zadní display poškozen, nemohl software přístroje pokračovat přes krok "kontrola zadního displaye" a čeká na potvrzení od uživatele. Toto lze provést jen u nepoškozeného a zcela funkčního displaye. Kdyby byl display funkční, uživatel by tento krok mohl provést a inicializace zařízení by se zdařila.

V servisní zprávě bylo výslovně napsáno, že zařízení nelze zapnout z důvodu poškozeného displaye. Reklamace byla zamítnuta oprávněně. V případě nepoškozeného a funkčního displaye by zařízení fungovalo bez problémů.

V příloze ukládám foto, kde je dotyková plocha na zadním displeji.

Je mi líto, ale záručně vaší reklamace nemůžeme vyřešit.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.4.2016 16:48, před 9 lety


Jan Ondřík

Hodnocení:

Komentář: Děkuji p. Stýblovi za aktivní spolupráci. Uvedený důvod ze servisu dává smysl.
Děkuji, Ondřík.