Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podruhé jsme reklamoval telefon u spolecnosti czc , jedna se o model YOTAPHONE C9660 (obsahuje 2 displeje). Při poslední reklamaci nesl telefon na sobě známky poškození: prasklé zadní sklo (prasklé krycí sklo zadního e-ink LCD displeje) - oděrky na rámu - prasklina u audio konektoru. Tyto mechanické zavady samozřejmě nijak nebránily použití telefonu. Telefon se aplikacemi velice spomalil, tak jsem se royhodl pro softwarový factory reset, ze kterého se telefon již nerozžil (zasekl se v uvodni obrazovce).
Reklamoval jsem tedy telefon a reklamaci mi neuznali s odůvodněním "Vyjádření technika: Zjištěno mechanické poškození (zadního LCD). Produkt nesplňuje záruční předpoklady a podmínky. Je možná pouze nezáruční (placená) oprava
(nerentabilní)."
Technik se zde vyjadřuje velice nepřesně, zadní LCD displej samozřejmě poškozen není, je pouze poškozeno krycí sklíčko displeje, což je asi takový problém, jako by Vám praskl zadní kryt telefonu, což se SW zaseknutím nemá nijakou spojitost.
YOTAPHONE C9660
Vyreklamování vady, tj. minimálně přehrání FW telefonu - které by mohlo stačit, v případě že to nezabere - žádám o nový telefon, případně vrácení peněz.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Ondřík.
Dle autorizovaného servisu uvedená vada souvisí s mechanickým poškozením. Proto nemohla být záručně odstraněna.
Byla diagnostikována vada : Mt nelze zapnout - zaseknutý na "tutorial" (vlivem rozbitého zadního LCD)
Placena oprava je vzhledem k ceně náhradních dílů nerentabilní (oprava byla naceněna na 4568 Kč s DPH + man poplatek).
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Dobrý den p. Stýblo, děkuji za odpověd.
Problém je ovšem v tom, že telefon několik týdnů bezproblémů fungoval i s rozbitým zadním krycím sklíčkem displeje. Až když jsem se rozhodl pro factory reset operačního systému, tak se již nerozžil.
V podstatě usiluji o přeflashování celého FW telefonu (který se zasekl a jednou jsem ho z tohoto důvodu již reklamoval) a technik mi tvrdí, že to způsobuje prasklé sklíčko na displeji, který ale bezproblémů funguje.
Mezi těmito závadami opravdu nemůže být korelace, proto prosím o přehodnocení mé situace.
Děkuji, s pozdravem, Jan Ondřík.
Dobrý den pane Ondřík.
Bohužel nedokáži posoudit (nejsem servisní technik) jaký dopad může mít poškozené krycí sklo (a možná i dotyková plocha ) na celkovou funkčnost telefonu nebo jeho systém. Zažádal jsem tedy autorizovaný servis o upřesnění souvislosti poškození s vadou, nyní čekám na odpověď.
Prosím o strpení.
Michal Stýblo
Dobry den p. Stýblo,
prosím o zveřejnění technické zprávy až ji dostanete.
Jen upřesním, zadní displej není dotykový, jedná se o e-ink čtečku (viz. např. http://www.svetandroida.cz/yotaphone-c9660-recenze-201409). Dotyková vrstva tedy neexistuje, tím pádem prasklé sklíčko na ni nemá vliv.
Navíc tato čtečka stále funguje (je na ni obrázek) jelikož nepotřebuje napájení a je na ni stále poslední fotka, kterou jsem tam dal.
Děkuji,
Jan Ondřík.
Dobrý den pane Ondříku.
Níže zasílám kompletní vysvětlení (z autorizovaného servisu) souvislosti vady s mechanickým poškozením.
"Po obnově továrního nastavení, je nutné aby software přístroje přistoupil postupně ke všem periferiím základní desky. Mimo jiné se očekává i uživatelské potvrzení(dotykem) na předním i zadním displayi. Protože byl zadní display poškozen, nemohl software přístroje pokračovat přes krok "kontrola zadního displaye" a čeká na potvrzení od uživatele. Toto lze provést jen u nepoškozeného a zcela funkčního displaye. Kdyby byl display funkční, uživatel by tento krok mohl provést a inicializace zařízení by se zdařila.
V servisní zprávě bylo výslovně napsáno, že zařízení nelze zapnout z důvodu poškozeného displaye. Reklamace byla zamítnuta oprávněně. V případě nepoškozeného a funkčního displaye by zařízení fungovalo bez problémů.
V příloze ukládám foto, kde je dotyková plocha na zadním displeji.
Je mi líto, ale záručně vaší reklamace nemůžeme vyřešit.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Hodnocení:
Komentář: Děkuji p. Stýblovi za aktivní spolupráci. Uvedený důvod ze servisu dává smysl.
Děkuji, Ondřík.