Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Loni v léte jsem si koupil Refurbished Apple Iphone 5S.
V popisu jasně napsáno, že se jedná o přístroj z druhé ruky který byl v oficiálním servisu rozebrán. Bylo mu vyměněno šasi, displej, baterie. Všechny součásti, které trpí používáním by tedy měli být nové.
Po cca 9 měsících mi "vpadlo" krycí sklíčko blesku fotoaparátu dovnitř přístroje.
Poté se mi začali dělat světlé pruhy přes displej.
Donesl jsem ho tedy na reklamaci. Zdůrazňuji, že jsem na něj velice šetrný, na displeji mám nalepené tvrzené sklo. Žádný pád přístroj nezažil. Žádnou podobnou vadu také při příjmu technik do protokolu nezapsal.
Po 14 dnech mi však telefon byl vrácen ze servisu s tím, že byly uvnitř přístroje, pod jakousi pěnovou izolací nalezeny stopy vteřinového lepidla. Z toho bylo automaticky vyvozeno, že byl proveden neautorizovaný zásah do přístroje a tím pádem padá záruka.
Nepochopím. Nechápu, proč lézt do přístroje v záruce. V takovém případě bych si zatlačil zpátky i krytku blesku. Nechápu, jaký má vteřinové lepidlo pod izolací fotoaparátu vliv na funkci displeje.
Hlavně mi ale nejde do hlavy, že czc prodává zboží jako opravované a pak neuzná reklamaci za to, že bylo očividně opravené?
Ano, někdo uvnitř přístroje něco dělal. Pak si ale zaveďte evidenci co. Uznali jste na tyto přístroje nějakou reklamaci nebo to bylo všechno nastraženo?
Apple Iphone 5S 16GB - Apple Refurbished
Výměna nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Kačírek.
Vaši reklamaci budeme znovu řešit s autorizovaným servisem. Prosím vás tedy o dodání zboží k reklamace (k mým rukám). Rádi bychom reklamace dořešili k vaší spokojenosti.
S pozdravem
Michal Stýblo.
Hodnocení:
Komentář: Reklamace vyřešena. Velmi příjemné jednání pana Stýbla.