Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#10303Neoprávněně neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2016, před 9 lety

Pavel Kačírek

Znění stížnosti

Loni v léte jsem si koupil Refurbished Apple Iphone 5S.
V popisu jasně napsáno, že se jedná o přístroj z druhé ruky který byl v oficiálním servisu rozebrán. Bylo mu vyměněno šasi, displej, baterie. Všechny součásti, které trpí používáním by tedy měli být nové.
Po cca 9 měsících mi "vpadlo" krycí sklíčko blesku fotoaparátu dovnitř přístroje.
Poté se mi začali dělat světlé pruhy přes displej.
Donesl jsem ho tedy na reklamaci. Zdůrazňuji, že jsem na něj velice šetrný, na displeji mám nalepené tvrzené sklo. Žádný pád přístroj nezažil. Žádnou podobnou vadu také při příjmu technik do protokolu nezapsal.
Po 14 dnech mi však telefon byl vrácen ze servisu s tím, že byly uvnitř přístroje, pod jakousi pěnovou izolací nalezeny stopy vteřinového lepidla. Z toho bylo automaticky vyvozeno, že byl proveden neautorizovaný zásah do přístroje a tím pádem padá záruka.
Nepochopím. Nechápu, proč lézt do přístroje v záruce. V takovém případě bych si zatlačil zpátky i krytku blesku. Nechápu, jaký má vteřinové lepidlo pod izolací fotoaparátu vliv na funkci displeje.
Hlavně mi ale nejde do hlavy, že czc prodává zboží jako opravované a pak neuzná reklamaci za to, že bylo očividně opravené?
Ano, někdo uvnitř přístroje něco dělal. Pak si ale zaveďte evidenci co. Uznali jste na tyto přístroje nějakou reklamaci nebo to bylo všechno nastraženo?


Produkt

Apple Iphone 5S 16GB - Apple Refurbished


Požadované řešení

Výměna nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2016 08:10, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2016 11:19, před 9 lety

Dobrý den pane Kačírek.

Vaši reklamaci budeme znovu řešit s autorizovaným servisem. Prosím vás tedy o dodání zboží k reklamace (k mým rukám). Rádi bychom reklamace dořešili k vaší spokojenosti.

S pozdravem
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.4.2016 14:56, před 9 lety


Pavel Kačírek

Hodnocení:

Komentář: Reklamace vyřešena. Velmi příjemné jednání pana Stýbla.