Počet nahlášených stížností: | 177 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si Nutribullet přes bazos.cz ... ještě jsem se dotazovala, zda je nový. Paní Radová mě ujistila, že ano a že má 24 měsíců záruku.
Balíček mi přišel na dobírku Kč 999,- + 130,- dobírka ... po rozbalení jsem ale zjistila, že mi poslala použitý přístroj. Obratem jsem ji kontaktovala SMS zprávou. Omluvila se, že přítel omylem poslal zboží určení k reklamaci a ať mixér pošlu zpět, že mi ho vymění a poštovné vrátí.
Zatím jsem netušila, že se jedná o podvodnici a v dobré víře, že se tak stane, jsem vrátila použitý mixér zpět.
Po několika urgencích prostřednictvím SMS zpráv se mi dne 22.3. 2016 omluvila, že je v nemocnici a že objednaný mixér pošle ve čtvrtek, t.j. 24.3.2016.
Snažila jsem se ji opět kontaktovat s dotazem, zda mixér již poslala a vyžádat si číslo balíku. Bohužel od té doby vůbec nereaguje (poslala jsem již 4 SMS) a telefon nezvedá.
Vzniklá škoda činí Kč 999,- + dobírka 130,- + vrácení zboží Kč 131,- ... celkem tedy Kč 1260,-
Vrácení peněz neboť dle referencí paní nenabízí originál, ale padělky.
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Spotřebitelka nám zaslala následující doplnění stížnosti:
Již jednou jsem zde zadávala stížnost na nedodané zaplacené zboží. Paní Radová ovšem na nic nereaguje. Z telefonní ho čísla 792 400 593 mi přišly 3 SMS zprávy se sliby, že objednané zboží pošle, že je v nemocnici, ať se nezlobím atd. Poslední zpráva je z 22.3.2016.
Na e-maily nereaguje vůbec.
Dne 2.4.2016 jsem ji prostřednictvím SMS poslala lhůtu, aby mi čásku Kč 1260,- do 8.4. 2016 poslala na účet. Do dnešního dne mi peníze na účet připsány nebyly.
Chtěla bych prostřednictvím těchto stránek oslovit další podvedené zákazníky. Už jste na tuto osobu podal někdo trestní oznámení?
Já si takové jednání rozhodně líbit nenechám ...
e-mail: jana.piro@seznam.cz
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.