Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#10310Neuznana reklamace hodinek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2016, před 9 lety

Jakub Šmíd

Znění stížnosti

Zhruba pred 3/4 rokem jsem si koupil chytre hodinky ALCATEL ONETOUCH WATCH SM02.
Predem rikam, ze hodinky maji umistene nabijeni v pasku, a proto se hodinky musi pro nabijeni sundavat. Nabijeni je potreba kazdy druhy den.
Nyni tedy po 3/4 roce, se mi zacal lamat pasek (ve kterem neni nabijeci kabel) ve spoji, kde je pasek spojeny s hodinkami. Na reklamaci jsem zadal opravu.
Po reklamaci mi byly hodinky vraceny se slovy:
"Záruční oprava byla odmítnuta z důvodu mechanického poškození. Přístroj nesplňuje předpoklady a podmínky pro provedení záruční opravy. Přístroj
nese známky nadměrného mechanického opotřebení (řemínku hodinek). Reklamovaná vada má přímou souvislost s mechanickým poškozením"

Vyjadreni technika mi prijde smesne. Vzdyt kvuli castemu nabijeni a sundavani hodinek z ruky je jasne nadmerne mechanicke opotrebeni. Kdybych hodinky nenabijel co 2 dny tak se to snad ani nestane.

Prosim o radu, opasek je prece soucasti celych hodinek a mirne opotrebeni jako skrabance jsou jasne. ale zlomeny pasek?!


Produkt

ALCATEL ONETOUCH WATCH SM02


Požadované řešení

oprava v ramci reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2016 12:45, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2016 11:00, před 9 lety

Dobrý den pane Šmíd.

Vaši reklamace posuzoval autorizovaný servis zn. Alcatel - Britex. Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, doporučujeme nechat si vypracovat znalecký posudek, který tvrzení servisu vyvrátí. Náklady na zřízení posudku poté můžete požadovat v rámci nutných nákladů na reklamaci.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.4.2016 11:58, před 9 lety


Jakub Šmíd

Hodnocení: