Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10312Dětské kupe požadují vraceni jízdného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2016, před 9 lety

simona gaborova

Znění stížnosti

Jelikož jse s dětmi cestovali z Praha-Poprad a s pět poprvé nám do dětského kupe lezli lidi z dětmi z jiných vagónu a Tim rusili me deti a menšího rocniho syna budily stevardi nemohli toto prý resit což me štvalo a ktomu nqm qni nerekli ze budou rozdelene mista cesta spet nikdo nás neinformoval o zrušení detskeho kupe což sme se v 1 kupe mackali 7lidii jelikoz mneli nějaký problém s misty což jim nesedělo mistmi k sezeji což mně ste me deti se takto mackalio jak Myšky 5lety to nesl docela zle Tim ze se poradne nemohl hýbat a roční syn celou cestu nemohl spát z křiku deti narváno v kupe


Požadované řešení

Vraceni celého jizdneho v oboch smerech


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2016 15:35, před 9 lety

Společnost RegioJet a.s. na svých stránkách uvádí, že dětské kupé je primárně určené pro klienty s rezervací. Pokud kapacita kupé není naplněna, případně klienti z kupé souhlasí, je možné, aby kupé navštívili i ostatní děti, které mají rezervováno místo jinde ve voze.

Dopravce si dle přepravních podmínek společnosti rovněž vyhrazuje v souladu s příslušnými právními předpisy právo na změnu sedadla.

S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno nebo e-mailem na: reditel@regiojet.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2016 17:42, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.