Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Jelikož jse s dětmi cestovali z Praha-Poprad a s pět poprvé nám do dětského kupe lezli lidi z dětmi z jiných vagónu a Tim rusili me deti a menšího rocniho syna budily stevardi nemohli toto prý resit což me štvalo a ktomu nqm qni nerekli ze budou rozdelene mista cesta spet nikdo nás neinformoval o zrušení detskeho kupe což sme se v 1 kupe mackali 7lidii jelikoz mneli nějaký problém s misty což jim nesedělo mistmi k sezeji což mně ste me deti se takto mackalio jak Myšky 5lety to nesl docela zle Tim ze se poradne nemohl hýbat a roční syn celou cestu nemohl spát z křiku deti narváno v kupe
Vraceni celého jizdneho v oboch smerech
|
Tweet |
Společnost RegioJet a.s. na svých stránkách uvádí, že dětské kupé je primárně určené pro klienty s rezervací. Pokud kapacita kupé není naplněna, případně klienti z kupé souhlasí, je možné, aby kupé navštívili i ostatní děti, které mají rezervováno místo jinde ve voze.
Dopravce si dle přepravních podmínek společnosti rovněž vyhrazuje v souladu s příslušnými právními předpisy právo na změnu sedadla.
S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno nebo e-mailem na: reditel@regiojet.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.