Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o pomoc , neb mám podobný problém jako další bývalí zákazníci uvedené firmy. Byla jsem firmou kontaktovaná s nabídkou produktů na klouby, souhlasila jsem s uvítacím balíčkem a pak mi přišel ještě jeden balíček. Oba jsem uhradila a volal do společnosti, abych ukončila zasílání neboť mi nevyhovuje nabízený produkt. Domnívala jsem se, že je vše v pořádku, když mi v říjnu přišla upomínka a žádost o uhrazení. Proti tomu jsem se ohradila s tím, že požaduji uhrazení něčeho co jsem neobdržela. V lednu 2016 jsem byla kontaktována vymahačskou firmou M.B.A. s tím, že má zaplatit pohledávku ve výši 1093,40 Kč. Pisatelku jsem kontaktovala, ale žádná odpověď , až v současnosti jsem obdržela opět vymahačský mail ve kterém se píše, že bude podán návrh k soudu. Opět jsem je kontaktovala, ale nejsem si jista, že dostanu nějakou odpověď. Mám k dispozici emailovou korespondenci. Nevím proč bych měla platit za něco co jsem neobdržela.
Neoprávněný požadavek na úhradu ArthroPrim Rapid.
Ukončení vymáhání pohledávky ze strany této společnosti. Ukončení jakéhokoliv mého kontaktování a hlavně vyrozumění, že nemám vůči společnosti dluh.
|
Tweet |
Mají-li si strany navzájem plnit zároveň, může splnění požadovat jen ta strana, která sama dluh již splnila, nebo je ochotna a schopna splnit dluh současně s druhou stranou.
Pokud tedy zboží nebylo společností nikdy dodáno, nemůže společnost požadovat jeho zaplacení dříve, než zboží kupujícímu sama dodá. Z obchodních podmínek společnosti nadto vyplývá, že k úhradě kupní ceny dochází až po převzetí zboží prostřednictvím složenky, která je přiložena ke každé zásilce. Dodání zboží proto musí předcházet úhradě kupní ceny.
Podpisem čestného prohlášení spotřebitel pouze společnosti stvrzuje, že předmětné objednávky neobdržel. Pokud tedy spotřebitel objednávky skutečně neobdržel, může čestné prohlášení podepsat.
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
rádi bychom reagovali na emailovou komunikaci, kde Vám operátorka zákaznického oddělení dne 16.10.2015 poslala k podpisu Čestné prohlášení, které jste nám zaslala až 15.1.2016 (tedy po dopisu od MBA), ale které nebylo podepsané.Dne 29.6.2015 jste nás kontaktovala na zákaznické lince a operátorka Vám vysvětlila zásilky i systém zasílání a informovala Vás o tom, že je zasílání ukončeno a žádné další zásilky Vám nebudou expedovány. Také jste hovořili o Uvítacím balíčku, který jste tvrdila, že jste neobdržela, ale dle České pošty Vám byla zásilky pod. číslo DR1190374805U dodána a pak jste ji i uhradila..
Jako řešení situace Vám navrhujeme:
Uzavřeme vymáhání pohledávky u MBA a Vy nám uhradíte čásku 178 Kč tedy pouze za tu jednu upomínanou zásilku.
Pokud souhlasíte uhraďte prosím na účet: 2500877342/2010 a jako Variabilní symbol prosím uveďte své zákaznické číslo tedy: 1398060
S pozdravem
Zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Dobrý den, jak jsem již psala dvě zásilky, které jsem obdržela jsem plně uhradila . U uvítacího balíčku došlo k tomu, že byl předán sousedce neb se nevešel do schránky a ona na něj bohužel zapomněla. Po vaší informaci, že jsem ho údajně převzala v době, kdy jsem byla mimo ČR jsem začala po balíčku pátrat a ptát se sousedů a pak jsem jej okamžitě uhradila společně s tím druhým celkem 260,-Kč. Ale žádný jiný jsem již neobdržela a tak poněkud nerozumím za co mám hradit 178 Kč. Čestné prohlášení jsem Vám zaslala pro jistotu znovu. Jednou v tom říjnu a podruhé lednu. Nezlobte se na mě, ale nesouhlasím s tím, abych Vám platila za něco co jsem nedostala.
Požaduje-li společnost pro spotřebitelce úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí spotřebitelku informovat, o jaké zboží se jedná. Také musí prokázat, že zboží bylo spotřebitelce opravdu dodáno. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
platbu za zásilku VS 1398060002 po paní Kacanu nepožadujeme. Uděláme reklamaci na České poště.
Případ je tedy uzavřen i u společnosti MBA Consulting, s.r.o.
S pozdravem
Zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: Moc děkuji dTestu za spolupráci, pomoc a hlavně za další informace, které mi pomohou abych v budoucnu něčemu podobnému předešla. Je to poučení, že si člověk musí opravdu dávat velký pozor, aby nenaletěl nebo se nedostal do problémů. Ještě jednou moc děkuji za Vaší pomoc a radu. Také jsem moc ráda, že se touto cestou podařilo s firmou dohodnou a problém vyřešit.