Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 23.12.2014 jsem zakoupil mobilní telefon iPhone 6 u společnosti iWant Pardubice. První reklamace telefonu v Srpnu byla z důvodu posunutí přední kamery. U kamery byl vidět bílý srpeček a působil nevzhledně a nedůstojně zařízení za 21.tisíc. Tato první reklamace byla vyřízena výměnou telefonu za nový kus. Druhá reklamace proběhla v měsíci Říjnu ze stejného důvodu a to posunutí přední kamery. Druhá reklamace proběhla opět výměnou telefonu za nový kus. Třetí reklamace proběhla v měsíci Lednu 2016 a opět z důvodu posunuté přední kamery. Tato reklamace byla již vyřízena formou výměny LCD, pravděpodobně se již servis naučil tuto vadu modelu iPhone 6 odstranit. Při přebírání této reklamace jsem žádal odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Prodejce argumentoval tím, že jsem tento požadavek měl nechat zapsat do reklamačního protokolu při zadávání reklamace i přesto, že bylo v protokolu zapsáno že se jedná již o třetí stejnou reklamaci. Neznalý zákona jsem reklamaci přebral s tím, že jsem udělal chybu a nenechal zapsat do protokolu větu o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Cca za další dva měsíce došlo při běžném používání k zamrznutí celého telefonu, které se projevovalo zčernáním obrazovky a nemožností ho probudit jakýmkoli tlačítkem. Přístroj jsem odnesl prodejci kde školený prodavač provedl “tvrdý” restart zařízení. Přístroj naběhl a fungoval správně tak jak telefon fungovat má. Od prodejce jsem odcházel spokojen, že telefon zase funguje a lze ho používat pro běžnou práci. Během cesty od prodejce k autu se telefon zasekl znovu. Tak jsem se vrátil k prodejci s tím, že chci telefon reklamovat pro nestandardní chování s tím že chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze. Po 14 dnech se telefon vrátil ze servisu s vyjádřením : ”Servis provedl obnovu softwaru telefonu, uvedená závada se při testech neprojevila.” S tímto vyjádřením nesouhlasím, protože netuším proč někdo obnovuje (přeinstalovává) systém když je podle něj zařízení v pořádku. Odmítl jsem převzít zařízení s tím, že chci po prodejci obchodní řešení a odstoupení od smlouvy. Zařízení iPhone 6 je již pro mne nedůvěryhodné zařízení které má očividný problém s upevněním přední kamery. Z tohoto důvodu bych si přál odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Děkuji
mobili telefon iPhone 6 space grey 64GB
Požaduji odstopuení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud servis na přístroji neshledal žádné vady, neměl možnost provádět na přístroji žádné opravy bez souhlasu spotřebitele. Pokud tedy nějakou opravu provedl, že nutné toto chápat jako uznání vady a provedení opravy. S tímto je možné se na prodejce obrátit.
Případně může spotřebitel v situaci dalšího opakování vady vyhledat soudního znalce a vyžádat si od něj vypracování znaleckého posudku, pokud na přístroji shledá vadu. S tímto posudkem je následně možné podat reklamaci, přičemž prodejce by se případně musel se znaleckým posudkem nějak vypořádat, neboť má velkou váhu. Seznam soudních znalců je možné nalézt na webu http://www.justice.cz dle oboru činnosti a místa bydliště. Následně je prodejce povinen spotřebiteli tento posudek proplatit.
Dobrý den,
předem se omlouváme za pozdní reakci, bohužel do nedávné doby jsme neměli přístup do této aplikace.
Bohužel, pokud servis u poslední reklamace PAIN-812/1516 neshledal žádnou závadu, opravdu není možné odstoupit od kupní smlouvy nebo provést výměnu, či opravu.
Autorizované servisní středisko je pro nás odborníkem v oboru, tudíž je pro nás jeho vyjádření směrodatné.
Pokud však s vyjádřením servisního střediska nesouhlasíte je možno, jak uvádí dTest, nechat si vypracovat znalecky posudek.
Také Vám můžeme doporučit zaslat telefon do jiného autorizovaného servisního střediska, pokud nyní telefon vykazuje danou či jinou vadu. Odeslání telefonu můžete učinit i přes nás a to odesláním na naši adresu Smarty CZ, reklamační oddělení, Politických vězňů 21, 110 00 Praha. Telefon bychom odeslali poté do autorizovaného servisu iOpravna.
Velice nás mrzí vzniklá situace, ale bohužel, pokud nemáme od servisního střediska potvrzenou vadu, nemůžeme tím pádem vyhovět nároku na odstoupení od kupní smlouvy.
Děkuji za pochopení, s pozdravem
Lenka Weiserová
reklamační oddělení
Smarty CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: