Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#10324Neposlán voucher, nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2016, před 9 lety

Kateřina Blažková

Znění stížnosti

Dobrý den, 15.12.2015 jsem si u Vás objednala a kartou zaplatila Set 24 štětců na make-up (viz.níže). Do dnešního dne jsem od Vás neobdržela žádný voucher na email ani žádnou zprávu o stavu objednávky. Opakovaně jsem se Vás pokoušela kontaktovat telefonem, ale bezúspěšně. Proto jsem se rozhodla pro tento krok.


Produkt

Štětce s dlouhou, dřevěnou, lakovanou rukojetí v praktickém koženém pouzdře.


Požadované řešení

Ráda bych Vás požádala o vyřízení objednávky, tzn., že z mé strany zájem o Vaše zboží trvá. Vzhledem k tomu, že už nesplní svůj účel - vánočního dárku a uplynul již delší časový úsek, bylo by sympatické dostat slevu. V případě, že zboží již není skladem, požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2016 09:55, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li tedy podnikatel na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Jadako s.r.o., Praha 9, Vysočany, Na Harfě 712/7). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, odstoupení, popř. předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2016 11:13, před 9 lety

Dobrý den,
pod jménem Kateřina Blažková žádnou objednávku neevidujeme a Set 24 štětců na make-up nemáme samotnou objednávku tak prosím napište na jaké jméno jste to objednávala.
Děkujeme Slevisko

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.4.2016 20:29, před 9 lety


Kateřina Blažková

Objednávka byla provedena na jméno mé dcery - Markéta Blažková.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2016 12:28, před 9 lety

Dobrý den,
2x Vám bylo psáno na email:markblazkova@seznam.cz že si zboží můžete přijít vyzvednout pod číslem:1712 a bylo Vám to poprvé napsáno 15.12.2015 20:06 h
Přejeme hezký den.
Slevisko

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.4.2016 20:08, před 9 lety


Kateřina Blažková

Dovolujeme si Vás upozornit, že výše uvedený email markblazkova@seznam.cz nebyl pro komunikaci s Vámi používán. Správná adresa je marketblazkova@gmail.cz. Proto jsem nemohla voucher vyzvednout.
Prosím o zaslání zboží na moji nynější adresu, protože již nemám bydliště v Praze. Nynější bydliště je Vratimov, Frýdecká 431/49, PSČ 739 32.
Děkuji. Kateřina Blažková.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2016 10:47, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2016 10:56, před 9 lety

Dobrý den,
objednávku jste dělala na: markblazkova@seznam.cz
tedy na ten Vám byl odeslán email že si zboží můžete vyzvednou.Pod číslem 1712 můžete nahlédnout i do své adminu že tam máte zadaný tento email tak prosím se zastavte pro zboží děkujeme.
Slevisko.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2016 18:33, před 9 lety


Kateřina Blažková

Dobrý den,
zboží by převzal synovec Marek Zelina. Napište mi adresu, na které se má zboží vyzvednout a zda bude stačit, když bude znát č. objednávky 1712.
Děkuji, Blažková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2016 09:14, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2016 09:26, před 9 lety

Dobrý den,
všechno máte uvedené na stránkách Slevisko.cz, nebo na voucheru jak Vám přišel do emailu.
Jinak je to Praha 9 Vysočany na Harfě 712/7, a sebou musí mít číslo jen 1712.
Slevisko.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.4.2016 19:36, před 9 lety


Kateřina Blažková

Dobrý den,

14.4. bylo zboží předáno mému synovci v prodejně. Děkuji dTestu za pomoc a přeji všem zainteresovaným stranám pohodové dny.
S pozdravem
Blažková Kateřina

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.4.2016 19:50, před 9 lety


Kateřina Blažková

Hodnocení: