Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Mám problém s tím že první reklamace proběhla tak že mě pán zavolal a že karta je na prodejně a byla opravená , přišel jsem domu kartu jsem zapojil a problém přetrvává , tedy jsem reklamoval po druhé a tedy vyjádření servisu je že karta je v pořádku , tedy mam dojem že je to docela paradox nemyslíte ? už jsem jednou tento problém řešil akorát že vše proběhlo bez problému byl mě vystaven dobropis , šlo o prodejce Czc.cz , vše se stalo v Praze na centrále Mironetu ,navíc jsem měl zakoupenou jinou grafickou kartu a problém se prostě neprojevil . jsem velice nespokojený s Mironet
Grafika karta R 9 270 oc
Chci mít možnost vybrat si jinou kartu
|
Tweet |
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Doporučujeme nejprve vybraného znalce kontaktovat a informovat se, jestli je schopen danou vadu výrobku posoudit a vypracovat posudek. Pokud by znalecký posudek dopadl ve prospěch spotřebitele, má právo namítat, že prodávající nevyřídil reklamaci řádně a z tohoto důvodu od smlouvy odstoupit. Rovněž má spotřebitel právo požadovat po prodávajícím úhradu nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku, který dopadl v jeho prospěch. Se znaleckým posudkem je možno seznámit prodejce buď osobně, kdy doporučujeme požadovat potvrdit jeho převzetí. Při odesílání poštou je potřeba zásilku zaslat doporučeně.
Stanovení lhůty na vrácení peněz je v tomto případě na spotřebiteli. Tato lhůta pouze nesmí být nepřiměřené krátká, zpravidla se udává 7 či 14 dní. Jelikož reklamace nebyla prodejcem uznána řádně a včas ve lhůtě 30 dní, neboť byla neoprávněně zamítnuta, považuje se toto za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel tak má právo trvat na odstoupení od smlouvy, tedy vrácení peněz
Dobrý den.
Dle vyjádření servisu je grafická karta v pořádku.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Koupil jsem si novou , a problém už není .zajímavé , na víc komunikace s reklamačním oddělení to je bída , ani jsem obdržel informativní email o přijetí reklamace , opravdu tohle je jednání , to jsem nevyděl .
Nyní dáváme prostor společnosti, aby mohla na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
prosím o uzavření stížnosti.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Spotřebitel má nyní možnost případ ohodnotit a následně jej uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.