Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Timto podavam staznost a trvam na jeho vyrieseniu jedna sa o telefonat na zakaznicku linku kde trvam na vypocuti nahrateho hovoru z dna okolo 8.1 do 13.1 neviem presne hovorila som s operatorkou kolko mam ciastku na vyplacenie me karty ktoru som si vybavila od vasich sverencu v tesco pobocce na praze 1 jen som bola dlhodobo prec ale pak som volala na linku kde mi pani povedala ze treba uhradit castku 3000 kc coz som urobila a kartu i tak nneslo pouzit a to je divne ze od te doby je tam zas k dnesku nesmyslna castka okolo 2000 kc a naviac ani som sumu okolo tych 3000 nevycerpala,ale chapu ze je tam nejaka opozdena spatka cize vas ziadam o poslani pohybov na teto trvalo bloklej karty vami a ty nehorazne dalsie uroky ktore sa od poslednej doby nemohli nijak z me strany uskutocnit to vse chci zaslati na svoj email memora@centrum.sk a jedna sa o Vladislava Hybšova,22.9.1979 prosim o vyrieseni tohto problemu a nezelam si aby mi dalej bolo zasielane dake hluposti z vasej spolocnosti ale chcem nech sa vyriesi toto a korespondenci chci dorucit na tu email adresu nakolko na adrese trvaleho pobytu nieje nikto z rodiny nakolko sme vsetci v prahe dik moc a prosim o riesenie mojej situace
variabilni symbol 6509009072
skore vybavenie
|
Tweet |
Podle Úvěrových podmínek společnosti Home Credit a.s. pro Nákupní kartu Premia, je společnost zavázána zasílat spotřebitelce výpis z úvěrového účtu, který bude obsahovat informace o provedených transakcích, tj. povinné informace v souladu se zákonem o platebním styku. Výpis je zasílán jednou měsíčně v případě nenulového zůstatku na úvěrovém účtu spotřebitelky. Výpis je společnost oprávněna zasílat v listinné podobě nebo prostřednictvím emailové komunikace, případně prostřednictvím zabezpečených webových stránek. Tuto povinnost ukládá také § 7 odst. 4 zákona o spotřebitelském úvěru.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné službu reklamovat. Reklamaci je možné uplatnit v listinné podobě (na adresu: Nové sady 996/25, 602 00 Brno), emailem (homecredit@homecredit.cz nebo ombudsman@homecredit.cz) nebo telefonicky ((+420) 840 155 155). Více informací ohledně podání reklamace je možné vyhledat na webových stránkách společnosti (www.homecredit.cz/klientska-zona/reklamacni-rad/).
Nebude-li spotřebitelka se svou reklamací úspěšná, má možnost obrátit se na finančního arbitra, který rozhoduje spory mezi spotřebitelem a věřitelem (případně zprostředkovatelem) při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru nebo jiného úvěru, zápůjčky, či obdobné finanční služby. Více informací je možné vyhledat na webové adrese http://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.