Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
zajímalo by mne proč Tesco v Jaroměři má otevřeno každou sobotu od 7 hod., když jeho zaměstnanci evidentně hodlají pracovat od 8 hod. a pokud možno ještě déle. Tento můj poznatek se nezakládá jen ze zkušeností jedné soboty, ale bohužel je tento stav opakovaný. Jsem zvyklá jezdit nakupovat brzy ráno, abych se vyhnula nekonečným frontám u kas a zmatků na prodejně, ale zaměstnanci v Jaroměři se evidentně v 7 hod. ráno teprve probírají ze spánku a nehodlají na tom nic měnit ani pokud máte koš plný nákupu a hodláte u nich utratit poměrně velké peníze. Je to zhruba měsíc kdy jsem se zastavila u pultu s masem a snědá paní (nemá to nic společného s rasovou diskriminací) na mě vyštěkla, aniž bych ještě promluvila: "Maso až od osmi!". 'Takže maso jsem tedy poměrně dost znechucená vzdala, s tím, že si ho nakoupím raději jinde. V klidu jsem si tedy dokoupila zbytek věcí a jela s plným košem ke kase. Kasy byly všechny zavřené a tak mne prodavačka donutila jít s plným košem na samoobslužnou kasu, s tím ,že kasy se otevírají až v 8 hod. Vzhledem k tomu, že mi s nákupem pomohla, situaci jsem neřešila, zaplatila jsem a odjela. Tuto sobotu jsem tedy jela na nákup o něco déle, protože jsem počítala s tím ,že kasy budou fungovat od 8 hod. Za pultem s uzeninami nebyla žádná obsluha a tak opět stejná paní od pultu s masem mě zašla obsloužit. Vzhledem k jejímu výrazu jsem si dovolila koupit pouze jednu položku, abych ji příliš neobtěžovala. Opět jsem si nakoupila plný koš a tentokrát už (po minulé zkušenosti) po osmé hodině zamířila ke kasám. Jenže zaměstnanci Tesca v Jaroměři si zřejmě zapomněli přeřídit hodinky na letní čas, protože kasy opět nefungovaly. U samoobslužných kas stále jedna prodavačka, evidentně pobavená při přestavě jak si plný koš odbavuji na samoobslužné kase, protože se zvesela pochechtávala. U ní za jakýmsi pultíkem stál mladý muž (jeho funkci jsem popravdě nepochopila, ale tvářil se za tím pultem jak kapitán na lodi a stejně tak se i choval. Aniž by pozdravil, vyštěkl na mne jen "Musíte na AS", chvíli se bavil tím, že jsem ani já ani nikdo z mé rodiny nepochopila co je to "AS" a pak nám ukázal na samoobslužné kasy. Prodavačka už se nejen pochechtávala, ale vyloženě smála. Odvětila jsem mu tedy, že tohle skutečně nemůže myslet vážně a že chci, aby byla otevřena aspoň jedna kasa, když už je po osmé hodině. Pán se tvářil jakože po něm chci něco absolutně nemožného, přitom u informací se bavily tři prodavačky aniž by jedna z nich pracovala. Po krátké slovní přestřelce mladý muž zřetelně hodně znechuceně zvedl telefon a zavolal na informace, aby povolal prodavačku na kasu. Po chvilce tedy prodavačka dorazila a nákup nám odbavila. Nutno říci, že ona jediná byla z celé ranní "party"v Tescu ochotná. Takže tedy, abych celou věc uzavřela, v Tescu v Jaroměři budu nadále nakupovat už jen v odpoledních hodinách a jen nezbytné věci, protože na další velké nákupy budu jezdit do Tesca do Dvora Králové nebo do Kauflandu v Jaroměři, tam jsem se totiž s takovýmhle přístupem nikdy nesetkala. A ještě jeden poznatek, poměrně dost jsem obdivovala p. ředitele Tesca v Jaroměři, jak zaměstnancům pomáhá, doplňuje regály atd. Možná by to nemusel dělat, kdyby si lépe zorganizoval zaměstnance, kteří evidentně, když na ně nikdo nedohlíží, nedělají raději vůbec nic a nebo jen nezbytné minimum.
Romana Trpálková
Zlepšení organizace práce lidí, kteří pracují v Tescu v Jaroměři na ranních směnách. Plánování jejich práce a kontrola odvedené práce. Pokud stojí prodavačka u prázdných samoobslužných kas a má čas se pochechtávat, mohla by v nevyužitém čase vykonávat jinou práci, tak, aby její pracovní doba byla plně využita. To samé platí o ostatních zaměstnancích, optimalizovat jejich práci tak, aby odcházel zákazník spokojený a ne naštvaný. Vzhledem k tomu, že má Tesco v Jaroměři již konkurenci v Kauflandu, bylo by to více než na místě.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Spotřebiteli doporučujeme u tohoto typu stížnosti kontaktovat zákaznické oddělení společnosti s podnětem na zlepšení zákaznických služeb prostřednictvím emailu info@itesco.cz anebo formou telefonického kontaktu na čísle zákaznické linky 800 222 555.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.