Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#10339Překročení 30 denní lhůty pro reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2016, před 9 lety

Václav Horn

Znění stížnosti

Dne 29.2 jsem na prodejně v Domažlicích předal k reklamaci telefon Asus Zenfone C. Během 30 denní lhůty pro reklamaci jsem nedostal žádné vyjádření ( do 30. 3 ). 31. den lhůty( 31.3 ) jsem ráno vyplnil na webu společnosti žádost o odstoupení od smlouvy. Následně jsem na email obdržel protokol reklamace s ,,včerejším" datem vyřízení a dodatkem že byl telefon již včera předán dopravci. Rozporoval jsem, že jsem během 30 denní lhůty nedostal žádnou informaci o stavu a vyřízení. 31.3 večer jsem pak obdržel automatický email, že byl telefon předán k dopravě ,,dnes" ( tj. 31. den ). 1.4 jsem pak zasílal připomenutí toho, že jsem situaci rozporoval a s žádostí o vyjádření. Společnost dále neodpověděla.


Produkt

Asus Zenfone C


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2016 08:43, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2016 09:57, před 9 lety

Dobrý den pane Horn.

Dle informací od kolegů z centrály jste již domluveni na vrácení zboží. Jakmile zboží dorazí, bude vám vystaven dobropis.
Prosím vás jen o ukončení stížnosti, jakmile bude vše dořešeno k vaší spokojenosti.

S omluvou a přáním hezkého dne
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.4.2016 10:06, před 9 lety


Václav Horn

Děkuji za kladné vyřízení. Jen příště poprosím o vyřízení po právu rovnou bez nutnosti řešení stížností :-) Po obdržení platby za dopropis stížnost uzavřu.

S pozdravem

Václav Horn

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2016 14:17, před 9 lety

Dobrý den pane Horn.

Dle systému, by měla být částka již vyplacena. Prosím vás o potvrzení a případné ukončení stížnosti.

Děkuji.

S pozdravem.

Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2016 10:29, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2016 21:47, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.