Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.2 jsem na prodejně v Domažlicích předal k reklamaci telefon Asus Zenfone C. Během 30 denní lhůty pro reklamaci jsem nedostal žádné vyjádření ( do 30. 3 ). 31. den lhůty( 31.3 ) jsem ráno vyplnil na webu společnosti žádost o odstoupení od smlouvy. Následně jsem na email obdržel protokol reklamace s ,,včerejším" datem vyřízení a dodatkem že byl telefon již včera předán dopravci. Rozporoval jsem, že jsem během 30 denní lhůty nedostal žádnou informaci o stavu a vyřízení. 31.3 večer jsem pak obdržel automatický email, že byl telefon předán k dopravě ,,dnes" ( tj. 31. den ). 1.4 jsem pak zasílal připomenutí toho, že jsem situaci rozporoval a s žádostí o vyjádření. Společnost dále neodpověděla.
Asus Zenfone C
Odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Horn.
Dle informací od kolegů z centrály jste již domluveni na vrácení zboží. Jakmile zboží dorazí, bude vám vystaven dobropis.
Prosím vás jen o ukončení stížnosti, jakmile bude vše dořešeno k vaší spokojenosti.
S omluvou a přáním hezkého dne
Michal Stýblo.
Děkuji za kladné vyřízení. Jen příště poprosím o vyřízení po právu rovnou bez nutnosti řešení stížností :-) Po obdržení platby za dopropis stížnost uzavřu.
S pozdravem
Václav Horn
Dobrý den pane Horn.
Dle systému, by měla být částka již vyplacena. Prosím vás o potvrzení a případné ukončení stížnosti.
Děkuji.
S pozdravem.
Michal Stýblo
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.