Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
společnost Fayn Telecommunications s.r.o. mi k 31.12.2015 vypověděla službu dle Všeobecných obchodních podmínek bodu 18.5. Tento bod umožňuje společnosti vypovědět smlouvu bez udání důvodů.
2.2.2016 přišla elektronicky faktura za měsíc leden 2016. Fakturu jsem reklamoval s tím, že již nejsem zákazníkem Fayn. Z fakturačního oddělení jsem dostal odpověď, že došlo k systémové chybě, která bylo odstraněna.
2.3.2016 přišla elektronicky faktura za měsíc únor 2016. Opět jsem reklamoval fakturu s upozorněním, že již stalo podruhé. Odpověď se shodovala s předchozí odpovědí s rozdílem, že faktura byla vystavena v období před odstraněním systémové chyby.
1.4.2016 přišla elektronicky faktura za měsíc březen 2016.
Tarif: fayn EXCLUSIVE
Rád bych dosáhl toho, aby byla odstraněna "systémová chyba" u společnosti Fayn Telecommunications s.r.o. Nerad bych se stal dlužníkem za službu, která mi byla vypověděna ze strany společnosti čtyři měsíce zpátky.
Předem děkuji
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za službu.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či nikoli.
Všechny reklamace byly řádně vyřízeny. Bylo přijato takové opatření, aby se situace již nemohla opakovat. Za způsobené nepříjemnosti se omlouváme.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji pracovníkům portálu VašeStížnosti.cz za pomoc. Věřím, že bude již vše v pořádku.
Jakub Bláha