Společnost


FAYN Telecommunications s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10340Opakované vystavení faktury

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2016, před 9 lety

Jakub Bláha

Znění stížnosti

Dobrý den,

společnost Fayn Telecommunications s.r.o. mi k 31.12.2015 vypověděla službu dle Všeobecných obchodních podmínek bodu 18.5. Tento bod umožňuje společnosti vypovědět smlouvu bez udání důvodů.

2.2.2016 přišla elektronicky faktura za měsíc leden 2016. Fakturu jsem reklamoval s tím, že již nejsem zákazníkem Fayn. Z fakturačního oddělení jsem dostal odpověď, že došlo k systémové chybě, která bylo odstraněna.

2.3.2016 přišla elektronicky faktura za měsíc únor 2016. Opět jsem reklamoval fakturu s upozorněním, že již stalo podruhé. Odpověď se shodovala s předchozí odpovědí s rozdílem, že faktura byla vystavena v období před odstraněním systémové chyby.

1.4.2016 přišla elektronicky faktura za měsíc březen 2016.


Produkt

Tarif: fayn EXCLUSIVE


Požadované řešení

Rád bych dosáhl toho, aby byla odstraněna "systémová chyba" u společnosti Fayn Telecommunications s.r.o. Nerad bych se stal dlužníkem za službu, která mi byla vypověděna ze strany společnosti čtyři měsíce zpátky.
Předem děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2016 09:10, před 9 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za službu.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či nikoli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.4.2016 12:30, před 9 lety

Všechny reklamace byly řádně vyřízeny. Bylo přijato takové opatření, aby se situace již nemohla opakovat. Za způsobené nepříjemnosti se omlouváme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.4.2016 14:49, před 9 lety


Jakub Bláha

Hodnocení:

Komentář: Děkuji pracovníkům portálu VašeStížnosti.cz za pomoc. Věřím, že bude již vše v pořádku.

Jakub Bláha