Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10341Neustálý pozdní příjezd autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2016, před 9 lety

Michal Bounla

Znění stížnosti

Bohužel vždy, když jezdí pan řidič V. N., tak v lepším případě přijedu pozdě, v horším nestihnu spoj, který mal normálně prodlevu cca 5 minut. Ostatní řidiči to stíhají. Takže problém nebude u konkrétního spoje. Je to po osmé hodině, takže kvůli ďetě to také nebude. Hlavně jak jsem již psal, stává se to jen u toho řidiče. Je to spoj po Tanvaldě (centrum -> Sídlište a zpět). A nejde jen o tuto trasu, ať už pan N. jezdí jakoukoliv tradu, vždy přijede minimálně pozdě. Nevadilo by mi to, dokud bych stíhal spoj, ale nebaví mě jeden týden normáně jezdit a drůhý týden vlak dobýhat nebo ho vůbec nestihnout. Děkuji.


Produkt

řidič Novák Vojtěch, trasa Tanvald-Tanvald


Požadované řešení

Nevím. Asi aby možná vyjížděl dřív, nebo nevím. Aby nepřijížděl na zastávku o 4 minuty později.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2016 08:50, před 9 lety

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.

Ustanovení § 2553 občanského zákoníku stanoví, že jedná-li se o pravidelnou přepravu osob, stanoví přepravní řády, jaká práva má cestující vůči dopravci, nebyla-li přeprava provedena včas. V tomto případě je tedy třeba vycházet z přepravního řádu společnosti.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2016 15:55, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.