Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Bohužel vždy, když jezdí pan řidič V. N., tak v lepším případě přijedu pozdě, v horším nestihnu spoj, který mal normálně prodlevu cca 5 minut. Ostatní řidiči to stíhají. Takže problém nebude u konkrétního spoje. Je to po osmé hodině, takže kvůli ďetě to také nebude. Hlavně jak jsem již psal, stává se to jen u toho řidiče. Je to spoj po Tanvaldě (centrum -> Sídlište a zpět). A nejde jen o tuto trasu, ať už pan N. jezdí jakoukoliv tradu, vždy přijede minimálně pozdě. Nevadilo by mi to, dokud bych stíhal spoj, ale nebaví mě jeden týden normáně jezdit a drůhý týden vlak dobýhat nebo ho vůbec nestihnout. Děkuji.
řidič Novák Vojtěch, trasa Tanvald-Tanvald
Nevím. Asi aby možná vyjížděl dřív, nebo nevím. Aby nepřijížděl na zastávku o 4 minuty později.
|
Tweet |
Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.
Ustanovení § 2553 občanského zákoníku stanoví, že jedná-li se o pravidelnou přepravu osob, stanoví přepravní řády, jaká práva má cestující vůči dopravci, nebyla-li přeprava provedena včas. V tomto případě je tedy třeba vycházet z přepravního řádu společnosti.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.