Společnost


BLUE OCEAN Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#10349Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2016, před 9 lety

Pavla Špůrová

Znění stížnosti

Obdržela jsem u Vás fakturu za dodané žárovky a průvodní dopis, že jsem nedodržela svoje závazky, což není pravda. Smlouvu jsem uzavřela se společností Lama energy na elektřinu dvakrát (byt a chata) a plyn. Žárovky jsem obdržela zdarma jako bonus při uzavření smluv odběr elektřiny a plynu s Lama energy. Dodávky elektřiny již byly aktualizovány, zálohy platím přes SIPO a dodávky plynu naběhnou po dohodě s předchozím dodavatelem později, což Lama energy vyřizuje, přůběžně mě informuje. Své sliby jsem dodržela, smlouvy jsou řádně sjednané a platné a tudíž Vaši fakturu považuji za bezpředmětnou a z Vaší strany neoprávněné vymáhání. O všem budu informovat společnost Lama energy.


Produkt

faktura-daňový doklad VF162122


Požadované řešení

Požaduji zrušení této faktury a alespoň omluvu za neoprávněné vymáhání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2016 10:57, před 9 lety

V daném případě dáváme možnost podnikateli k vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2016 13:39, před 9 lety

Vážená paní Špůrová,

obeznámil jsem se s vašim případem a při vystavení faktury jsme skutečně udělali chybu a věc s vámi rádi dořešíme. Bude vás kontaktovat naše oddělení, které má tyto záležitosti na starosti.

Omlouvám se za vzniklé komplikace.

S pozdravem,

Jakub Smička

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2016 21:54, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.5.2016 17:18, před 9 lety


Pavla Špůrová

Hodnocení: