Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdržela jsem u Vás fakturu za dodané žárovky a průvodní dopis, že jsem nedodržela svoje závazky, což není pravda. Smlouvu jsem uzavřela se společností Lama energy na elektřinu dvakrát (byt a chata) a plyn. Žárovky jsem obdržela zdarma jako bonus při uzavření smluv odběr elektřiny a plynu s Lama energy. Dodávky elektřiny již byly aktualizovány, zálohy platím přes SIPO a dodávky plynu naběhnou po dohodě s předchozím dodavatelem později, což Lama energy vyřizuje, přůběžně mě informuje. Své sliby jsem dodržela, smlouvy jsou řádně sjednané a platné a tudíž Vaši fakturu považuji za bezpředmětnou a z Vaší strany neoprávněné vymáhání. O všem budu informovat společnost Lama energy.
faktura-daňový doklad VF162122
Požaduji zrušení této faktury a alespoň omluvu za neoprávněné vymáhání.
|
Tweet |
V daném případě dáváme možnost podnikateli k vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.
Vážená paní Špůrová,
obeznámil jsem se s vašim případem a při vystavení faktury jsme skutečně udělali chybu a věc s vámi rádi dořešíme. Bude vás kontaktovat naše oddělení, které má tyto záležitosti na starosti.
Omlouvám se za vzniklé komplikace.
S pozdravem,
Jakub Smička
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: