Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#10353Neřešení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2016, před 9 lety

Vladimír Kočí

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 16.5.2015 jsem u společnosti Rabator s.r.o. v IT obchodě Berslevu. cz zakoupil 3x USB disk. Doklad č.: 2014274249 byl uhrazen platební kartou. Po nějaké době používání a odzkoušení jsem zjistil, že USB disk nefunguje jak má (zamrzá při přenosu, ztrácejí se data), ani uváděná kapacita 256 GB zdaleka neodpovídala. Proto jsem 5.2.2016 zaslal zboží k reklamaci. Doporučenou zásilku č.: RR5951308498M adresát převzal dne 9.2.2015. Do dnešního dne 4.4.2016 jsem neobdržel žádné vyjádření k reklamaci, ani nové zboží, ani vrácené peníze. Společnost jsem několikrát upomínal emailem, ale bohužel odezva žádná.


Produkt

3x 256 GB USB flash disk OTG


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2016 20:01, před 9 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 10:02, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.