Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na internetovém portálu Zbožomat jsem 16.1.2016 objednala sadu ozdravné konopné kosmetiky za 199,- plus poštovné 99,- celkem 298,-(komplikovaně přes wousher a společnost slevisko ) vše jsem včas uhradila a čekala na zboží, po měsíci jsem se začala po zboží pídit na zákaznické podpoře tel.725433335 kam jsem se dovolala až po 3 týdnech mi bylo řečeno že zboží je u české pošty nedoručené,že si udělají reklamaci a mne zašlou nový produkt.Je Duben a nemám ani zboží ani peníze, na telefony nereagují ,když zvoní tak to nikdo nezvedá,nebo vytípnou a nebo je nedostupný.
Sada ozdravné konopné kosmetiky
Řešením pro mne je zaslání objednaného zboží nebo vrácení peněz 298,-Kč které jsem zaslala na č.u.2700802441 K.B.2010 V.S16900812
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je pak povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až poté se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Dobrý den,
omlouváme se ale zbožomat nejsme a nespolupracujeme.
Děkujeme za pochopení.
Slevisko.cz
Já Vás chápu ,ale vy pochopte také mne u Vaší společnosti Slevisko.cz jsem si objednala a zaplatila zboží a nemám nic .Pro mne je 298,- kč. nemalá částka.Prověřte si mou objednávku č.16900812 Děkuji a zpozdravem Lacková Eva
V daném případě bude záležet, s kterým subjektem uzavřela spotřebitelka kupní smlouvu. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Od spotřebitelky jsme obdrželi následující sdělení:
"Zboží po telefonických urgencích bylo dodáno."
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť spor byl vyřešen.