Společnost


NTSUP s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1036Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2013, před 11 lety

Radka Vaněčková

Znění stížnosti

Nechala jsem si opravit tablet. Oprava byla provedena chybně a tablet nefungoval. Byl zaslán zpět s tím, že jsem žádala, aby oprava byla provedena řádně. Reklamace mi byla následně zamítnuta, z důvodu, že jsem si vadu způsobila sama.


Produkt

Tablet


Požadované řešení

Řádné vyřízení reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2013 11:23, před 11 lety

Pokud je oprava provedena vadně, má objednatel právo na bezplatné odstranění vady dle § 655 občanského zákoníku.
Dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je povinností obchodníka písemně odůvodnit zamítnutí reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2014 12:34, před 11 lety

Společnost se nerozhodla využít služby VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se zákazníky. Mimosoudní řešení sporů je založeno na principu dobrovolnosti, proto se spotřebil v případě zájmu o další řešení sporu musí obrátit s žalobou na příslušný soud. Před samotným podáním k soudu doporučujeme společnosti zaslat i předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.