Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nechala jsem si opravit tablet. Oprava byla provedena chybně a tablet nefungoval. Byl zaslán zpět s tím, že jsem žádala, aby oprava byla provedena řádně. Reklamace mi byla následně zamítnuta, z důvodu, že jsem si vadu způsobila sama.
Tablet
Řádné vyřízení reklamace
|
Tweet |
Pokud je oprava provedena vadně, má objednatel právo na bezplatné odstranění vady dle § 655 občanského zákoníku.
Dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je povinností obchodníka písemně odůvodnit zamítnutí reklamace.
Společnost se nerozhodla využít služby VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se zákazníky. Mimosoudní řešení sporů je založeno na principu dobrovolnosti, proto se spotřebil v případě zájmu o další řešení sporu musí obrátit s žalobou na příslušný soud. Před samotným podáním k soudu doporučujeme společnosti zaslat i předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.