Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#10360Reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2016, před 9 lety

Pavla Řípová

Znění stížnosti

V polovině minulého roku jsem si zakoupila v prodejně Sportisimo ve Znojmě sportovní boty. Po pulroce mi praskly na pravé noze ve špici a na boku.Minulý měsíc jsem boty očistila, vložila do originál krabice a nesla do prodejny reklamovat. Samozřejmě s účtenkpou o zakoupení. Boty si ode mě přijali s tím, že je odešlou na reklamaci a do třiceti dnů mi zatelefonují abych si přišla na prodejnu.Za dva týdny mi přišla SMS abych se dostavila na prodejnu. Tam mi bylo oznámeno, že jsem měla špatně upoutanou nohu v botech a reklamaci mi neuznali. Boty mi vrátili ve stavu jak je převzali a tím považují věc za ukončenou. Prosím o radu, protože si myslím, že mě odbyli s nesmyslným argumentem, protože jsem máma samoživitelka a boty které si koupím si hlídám pečlivě a nikdy bych nechodila s rozvázanýma botama a vůbec s botama které stály 850 kč. což je pro mně dost peněz. Děkuji za radu a doufám, že se věc kladně vyřídí, samozřejmě s vaší pomocí.


Produkt

Boty zn. NIKE


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz, protože firma Sportisimo jak je patrné není vstřícná k zákazníkům a nikdy bych si tam již nic nekoupila. Není to jen můj názor, s touto firmou, konkrétně ve Znojmě není spokojena řada občanů. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2016 09:04, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2016 15:07, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.