Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10367Neodpovídající ceny na kase vůči zboži v akci na prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 5 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2016, před 9 lety

Denisa Kotaskova

Znění stížnosti

Prodejna Albert v Cimicich v ulici K Ladvi ma neustale okrada zakaznika s cenami v akci a u kasy mi uctuji beznou cenu. Stava se to tu temer pravidelne pri kazdem nakupu, vetsinou se clovek nedocka ani zadne omluvy. Dnes napr sprchovy gel Nivea uvedeny v akci za 49, byl na pokladne uctovany za 69 kc. Prodavacka se mi temer vysmala, neomluvila se a jeste si neodpustila poznamku, ze se to stava vsude. Nakupuji bezne v bille ci globusu a tam se mi to nestalo nikdy.


Požadované řešení

Kontrola cen v akci s cenami nastavenymi v kase, navsteva COI


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2016 11:22, před 9 lety

Pokud podnikatel uvede cenu přímo u daného zboží, je takovou nabídkou vázán. Chování, které spotřebitel popisuje, by se dalo považovat za porušení zákazu užívání klamavých obchodních praktik, což je podle zákona o ochraně spotřebitele správní delikt. Spotřebitel může podat podnět k České obchodní inspekci, která je k řešení těchto správních deliktů způsobilá.

Prodávající je povinen při nabídce a prodeji zboží poskytnout informaci spotřebiteli tak, aby měl možnost seznámit se s cenou před jednáním o koupi zboží. Prodávající má povinnost označit zboží cenou, kterou uplatňuje v okamžiku nabídky a vztaženou k prodávanému jednotkovému množství zboží a určeným podmínkám. Zvláště se zakazuje, aby informace o ceně vzbuzovala dojem, že je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

V případě nedodržení této povinnosti může být prodávajícímu uložena pokuta za správní delikt až do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.