Společnost


Prádelna Frenštát s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1037Poškození zboží v čistírně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2013, před 11 lety

Jiří Sláma

Znění stížnosti

Nechali jsme si vyčistit koženou bundu. Po vyzvednutí jsme si doma všimli, že je poškozená. Donesli jsme jí do čistírny s tím, že žádáme náhradu škody. Tam nám bylo řečeno, že tak už zboží bylo předáno, že zboží prošlo jejich expertizou.


Produkt

kožená bunda


Požadované řešení

Proplacení náhrady škody


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2013 11:02, před 11 lety

Čistírna oděvů odpovídá za škodu, kterou způsobila dle § 421 občanského zákoníku. Zde je stanoveno, že každý, kdo od jiného převzal věc, jež má být předmětem jeho závazku, odpovídá za její poškození.
Dle dostupných informací společnost potvrdila, že když předávala zboží vyčištěné, bylo již poškozené. Nyní bude nutné prokázat, že bundu s tímto poškozením už přijala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 16:09, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že společnost neprojevila zájem o využití služby VašeStížnosti.cz, bude řešení stížnosti ukončeno.
Jako další postup doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142 a občanského soudního řádu. Pokud nebude poskytovatel služby plnit ani na jejím základě, bude nutné Vaše nároky vymáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.