Společnost


SALES 4 PORTAL LTD

Počet nahlášených stížností:167
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10372Reklamace č. 9886

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2016, před 9 lety

Libuse Vackova

Znění stížnosti

doplnuji informace k neuznané reklamaci č. 9886 kde kokazuji že prodejce nedodrřel lhůtu 30 dnu tento dopis jsem jim poslala doporučene 26.2.2016 a vůbec mi neodpověděli. vím že mi asi stejně nepomůžete ale štve me že si prodejci dělají se zákazníkem co chtějí

vackovalibu@seznam.cz
vypovězení smouvy
26. 2. 2016, 14:45:44
Komu: SALES 4 PORTAL LTD
g
Na základě reklamace č. 59/2015 odstupuji od smlouvy pro nedodržení zákonné lhůty k vyřízení reklamace do 30 dnů. Źádám o vrácení peněz
Telefon jsem odeslala na vaší adresu dne 15.1.2016

Zároven žádám o odpověd na tento dopis

Datum

Událost

PSČ

Místo vzniku události

25.1.2016

Dodání zásilky.

70039

Ostrava 39

18.1.2016

Uložení zásilky - adresát má P.O.Box.

70039

Ostrava 39

16.1.2016

Přeprava zásilky k dodací poště.





16.1.2016

Výstup zásilky z SPU.

22200

SPU Praha 022

16.1.2016

Vstup zásilky na SPU.

22200

SPU Praha 022

15.1.2016

Podání zásilky.

19600

Praha 96


To že jste si zásilku vyzvedli z PO boxu až 25.1. je váš problém protože tam byla zásilka doručena 18.1.2016
Vy jste mi zásilku odeslali 24.2.2016 nikoli 23.2.2016 jak píšete v zásilce

25.2.2016

Dodání zásilky.

19007

Depo Praha 703

25.2.2016

Doručování zásilky.

19007

Depo Praha 703

25.2.2016

Příprava zásilky k doručení.

19007

Depo Praha 703

24.2.2016

E-mail adresátovi - podání zásilky.





24.2.2016

Přeprava zásilky k dodací poště.





24.2.2016

Výstup zásilky z SPU.

70002

SPU Ostrava 02

24.2.2016

Vstup zásilky na SPU.

70002

SPU Ostrava 02

24.2.2016

Podání zásilky.

70039

Ostrava 39


Jednání vaší firmy je nekoretní a v případě nevyřízení se budu se muset obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz,
Vackova Libuše mail: vackovalibu@seznam.cz te.: 721421385


Požadované řešení

žádám o vrácení peněz včetně poštovného, když jsem zásilku posílala firmě 2x


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 11:38, před 9 lety

Prodávající má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, až 30 kalendářních dní na vyřízení reklamace, kdy tato lhůta započne běžet od následujícího dne, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci. Povinnost vyřídit reklamaci do 30 dnů vyplývá z § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Pokud tuto lhůtu prodávající nedodrží, jedná se o podstatné porušení smlouvu, které je titulem pro případné odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.

V rozsudku Nejvyššího soudu (spisové značky 33 Cdo 3228/2009) bylo stanoveno, že ve 30 denní lhůtě nestačí zboží opravit, ale je také potřeba spotřebitele informovat o tom, že reklamace byla vyřízena a zboží je připraveno k převzetí.

Zároveň dovozujeme pro případ vyřizování reklamace poštou, že reklamace je vyřízena až v okamžiku, kdy je zboží doručeno spotřebiteli, a je mu umožněno s ním tak nakládat. Pokud prodejce bude reklamaci posílat zpět poštou, je povinen nejpozději 30.den reklamace zboží doručit zpět i s vyjádřením o tom, jakým způsobem byla reklamace vyřízena. Jestliže prodejce není schopen toto prokázat, že 30.den bylo doručeno nebo byl pokus o doručení, tak lhůtu 30 dnů nedodržel a v takovém případě by spotřebitel mohl od smlouvy odstoupit.

Je však nutné upozornit na to, že odstoupit od takové kupní smlouvy pro nevyřízení reklamace ve lhůtě může spotřebitel v případě, kdy je reklamace uznaná. Případ spotřebitele se tedy může zkomplikovat ještě tím, kdy prodávající bude tvrdit, že na věci vada nebyla a reklamaci zamítá.

Je možné, že stažené aplikace mohou způsobovat některé problémy. K této problematice se může vyslovit soudní znalec, který se zaměří na správnost odůvodnění reklamace. Jestliže znalec v posudku vysloví, že se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka, je možné obrátit se s posudkem na prodejce a požadovat odstoupení od kupní smlouvy (příp. výměnu). V takovém případě je dále možné požadovat i úhradu znalečného, které spotřebitel za posudek uhradil. Seznam znalců je k dispozici na webových stránkách www.justice.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2016 12:09, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.