Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#10376Odebrani kreditu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2016, před 9 lety

Jiri Volf

Znění stížnosti

Dobry den,
mel jsem u O2 veden telefon s dobijeci kartou a na ni vysoky kredit. Vzhledem k tomu, ze jsem tento kredit nebyl jiz delší dobu schopen vyčerpat bylo mi samotnym zaměstnancem O2 (v pobočce O2 v OC Sestka) doporuceno, abych si mobil prevedl na pausal (nejnizsi mozny) a po zaplaceni měsíčního poplatku se mi zbytek kreditu prevede do zavazku O2 vuci mne (s moznosti platit z nej další služby od O2). Ale zatímco probihal prevod, prisla mi informace, ze kredit propadl a nasledne faktura, na které není zadna informace o tom, ze by byla proplacena z prevedeneho kreditu a ze by mi u O2 ještě nejaky kredit zbyval. Prosim o navraceni kreditu v plne vysi.
Puvodne jsem pobočku navstvil proto, ze dobiti kreditu přes Internet nefungovalo (zkousel jsem jiz několik dni z několika pocitacu a s několika kreditními kartami, nefungovalo to ani zamestnanci zminovane pobočky a banky mi k tomuto problemu sdelily, ze jim zadny požadavek na provedeni platebni transakce neprisel) a potreboval jsem kredit jiz nutne dobit, nez mi vyprsi. Na pobočce neslo ale ani dobiti přes kartu naprimo (udajne nefunkcni pripojeni terminalu).
Dekuji


Požadované řešení

Navraceni kreditu v plne vysi (s moznosti vyuzit jej na další služby od O2).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2016 10:19, před 9 lety

Byla uzavřena smlouva o poskytování telekomunikačních služeb, jejíž součástí jsou i všeobecné obchodní podmínky. Lhůta pro vyčerpání kreditu by měla být přiměřená.

Pokud byl spotřebitel ze strany pracovníka operátora mylně informován, nebo nemohl využívat služby z důvodu chyby na straně operátora, měla by mu být poskytnuta přiměřená náhrada škody z toho vzniklé.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2016 10:41, před 9 lety

Hezký den,
věc jsem předal na kolegy, kteří mají věc na starosti k prošetření – aktuálně vás požádám o vyčkání na řešení.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.4.2016 10:55, před 9 lety


Jiri Volf

Dekuji za informaci. Pockam na rseni.
Jiri Volf

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2016 12:21, před 9 lety

Hezký den,
věc byla prozkoumána a s uživatelem bylo dohodnuto vrácení kreditu. Stížnost je tedy možné uzavřít.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2016 21:56, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2016 10:13, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2016 15:48, před 9 lety

Na žádost spotřebitele byla stížnost znovu otevřena. Spotřebitel má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.6.2016 12:27, před 9 lety


Jiri Volf

Cekal jsem na vyuctovani, ve kterem by se melo projevit, zda vyuctovani je provadeno formou odecitani z prevedeneho kreditu. Ve vyuctovani vsak je nadale provadeno odecitani formou inkasa z O2Extra karty (jak je videt z prilozeneho vypisu z karty) a kredit prevedeny z mobilu pri prechodu na pausal tedy nikde neni zminovan a zmizel zrejme v nenavratnu. Odecteni z kreditu zrejme probehlo pouze v kvetnu, ale i tam navic probehlo tak, ze mi udajne vuci O2 vznikl dluh (0,01 Kc) - viz dalsi priloha. K problemu mozna doslo na zaklade toho, ze jsem nakonec ukoncil smlouvu na pausal (ktera byla podepsana s moznosti ukoncit ji do 2 mesicu bez sankci). Ale s pani od O2, se kterou jsem hovoril po telefonu, bylo dohodnuto, ze o kredit ani v takovem pripade neprijdu a ze se z nej budou odecitat platby za jiny mobilni telefon, ktery je psan na me jmeno, k cemuz ale zjevne nedochazi - i platby za nej jsou nadale odecitany formou inkasa z O2Extra karty. Pokud je tedy problem zajistit pravidelne odecitani pausalu z tohoto kreditu, prosim o navraceni kreditu v hotovosti (formou poukazky nebo na ucet, ...).
K tomu navic jsem zjistil, ze (z mne zcela neznameho duvodu) je mi od 7.5. uctovana sluzba "Volání ČR" (viz treti priloha), kterou jsem si nikdy neobjednal, nevyuzivam ji a ani ji vyuzivat nechci. To se ovsem tyka pevne linky, takze to nejspis nesouvisi s predchozim pripadem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.6.2016 14:48, před 9 lety


Jiri Volf

Prikladam ještě druhou zminovanou prilohu. Treti prilohu ma O2 k dispozici - jedna se o vypis Vyuctovani_2016_05-0687921526.pdf.
JV

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2016 16:42, před 9 lety

Pěkný den,
v tuto chvíli jsem záležitost opětovně předal přímo kolegům z oddělení Reklamací. Ti vás budou v dohledné době kontaktovat s vyřešením.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2016 10:23, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2016 10:17, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.