Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den,
mel jsem u O2 veden telefon s dobijeci kartou a na ni vysoky kredit. Vzhledem k tomu, ze jsem tento kredit nebyl jiz delší dobu schopen vyčerpat bylo mi samotnym zaměstnancem O2 (v pobočce O2 v OC Sestka) doporuceno, abych si mobil prevedl na pausal (nejnizsi mozny) a po zaplaceni měsíčního poplatku se mi zbytek kreditu prevede do zavazku O2 vuci mne (s moznosti platit z nej další služby od O2). Ale zatímco probihal prevod, prisla mi informace, ze kredit propadl a nasledne faktura, na které není zadna informace o tom, ze by byla proplacena z prevedeneho kreditu a ze by mi u O2 ještě nejaky kredit zbyval. Prosim o navraceni kreditu v plne vysi.
Puvodne jsem pobočku navstvil proto, ze dobiti kreditu přes Internet nefungovalo (zkousel jsem jiz několik dni z několika pocitacu a s několika kreditními kartami, nefungovalo to ani zamestnanci zminovane pobočky a banky mi k tomuto problemu sdelily, ze jim zadny požadavek na provedeni platebni transakce neprisel) a potreboval jsem kredit jiz nutne dobit, nez mi vyprsi. Na pobočce neslo ale ani dobiti přes kartu naprimo (udajne nefunkcni pripojeni terminalu).
Dekuji
Navraceni kreditu v plne vysi (s moznosti vyuzit jej na další služby od O2).
|
Tweet |
Byla uzavřena smlouva o poskytování telekomunikačních služeb, jejíž součástí jsou i všeobecné obchodní podmínky. Lhůta pro vyčerpání kreditu by měla být přiměřená.
Pokud byl spotřebitel ze strany pracovníka operátora mylně informován, nebo nemohl využívat služby z důvodu chyby na straně operátora, měla by mu být poskytnuta přiměřená náhrada škody z toho vzniklé.
Hezký den,
věc jsem předal na kolegy, kteří mají věc na starosti k prošetření – aktuálně vás požádám o vyčkání na řešení.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2
Dekuji za informaci. Pockam na rseni.
Jiri Volf
Hezký den,
věc byla prozkoumána a s uživatelem bylo dohodnuto vrácení kreditu. Stížnost je tedy možné uzavřít.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.
Na žádost spotřebitele byla stížnost znovu otevřena. Spotřebitel má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření.
Cekal jsem na vyuctovani, ve kterem by se melo projevit, zda vyuctovani je provadeno formou odecitani z prevedeneho kreditu. Ve vyuctovani vsak je nadale provadeno odecitani formou inkasa z O2Extra karty (jak je videt z prilozeneho vypisu z karty) a kredit prevedeny z mobilu pri prechodu na pausal tedy nikde neni zminovan a zmizel zrejme v nenavratnu. Odecteni z kreditu zrejme probehlo pouze v kvetnu, ale i tam navic probehlo tak, ze mi udajne vuci O2 vznikl dluh (0,01 Kc) - viz dalsi priloha. K problemu mozna doslo na zaklade toho, ze jsem nakonec ukoncil smlouvu na pausal (ktera byla podepsana s moznosti ukoncit ji do 2 mesicu bez sankci). Ale s pani od O2, se kterou jsem hovoril po telefonu, bylo dohodnuto, ze o kredit ani v takovem pripade neprijdu a ze se z nej budou odecitat platby za jiny mobilni telefon, ktery je psan na me jmeno, k cemuz ale zjevne nedochazi - i platby za nej jsou nadale odecitany formou inkasa z O2Extra karty. Pokud je tedy problem zajistit pravidelne odecitani pausalu z tohoto kreditu, prosim o navraceni kreditu v hotovosti (formou poukazky nebo na ucet, ...).
K tomu navic jsem zjistil, ze (z mne zcela neznameho duvodu) je mi od 7.5. uctovana sluzba "Volání ČR" (viz treti priloha), kterou jsem si nikdy neobjednal, nevyuzivam ji a ani ji vyuzivat nechci. To se ovsem tyka pevne linky, takze to nejspis nesouvisi s predchozim pripadem.
Prikladam ještě druhou zminovanou prilohu. Treti prilohu ma O2 k dispozici - jedna se o vypis Vyuctovani_2016_05-0687921526.pdf.
JV
Pěkný den,
v tuto chvíli jsem záležitost opětovně předal přímo kolegům z oddělení Reklamací. Ti vás budou v dohledné době kontaktovat s vyřešením.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.