Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost nereaguje na moje žádosti o dodání faktury a záručního listu. Zboží bylo zasláno bez těchto dokladů. Zboží jsme koupil přes portál www.slevisko.cz, který firma JADAKO provozuje.Kontaktní telefon je nedostupný.
mixér
Zaslání daňového dokladu a záručního listu .
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Není to tedy automatická povinnost prodávajícího, ale nereagováním na výzvu spotřebitele porušuje prodávající zákon o ochraně spotřebitele. V takovém případě doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci, a to na regionálním či ústředním inspektorátu České obchodní inspekce, či elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Česká obchodní inspekce je oprávněna porušování zákona sankcionovat ukládáním pokut.
Dále spotřebiteli doporučujeme prodávajícího opětovně vyzvat k zaslání dokladu o zakoupení výrobku. V případě, že doklad nedodá, pečlivě si uschovat všechny ostatní listiny, emailovou komunikaci či fotografie, které mohou v případě budoucích soudních sporů sloužit jako důkaz.
Pokud by spotřebitel zboží reklamoval, nepotřebuje nutně pro uplatnění účtenku nebo fakturu. Stačí prokázat, že u prodejce věc zakoupil. To lze doložit třeba výpisem z bankovního účtu, záručním listem, originálním obalem, specifičností zboží (pokud jej nikdo jiný neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí.
Není povinností prodávajícího automaticky vydávat kupujícímu záruční list. Prodávající má povinnost podle § 2166 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, na požádání spotřebitele záruční list vydat.
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Jadako s.r.o., Praha 9, Vysočany, Na Harfě 712/7). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Dobrý den,
jestli jste se Vregistroval tak si Fa můžete stáhnout u sebe v administraci,
A jinak Fa Vám byla odeslána na Váš email co jste se registroval, a udělal objednávku.
Ale po zjištění jsme zjistili že jste uvedl špatní email: j.rehurek@cmail.cz
Přejeme hezký den.
Slevisko.cz
Děkuji redakci dTestu za účinnou pomoc, souběžně s Vaším vyjádřením jsem obdržel i email s požadovaným daňovým dokladem.
Stanovisko společnosti provozující www.slevisko.cz je nepřesné, žádný email ohledně možnosti stažení si dokladů o koupi jsem neobdžel. Moje emailová adresa byla korektní, koneckonců mě na ni nyní poslali emailem doklady.
Tímto považuji celou záležitost za vyřízenou. Děkuji a přeji všem pěkný víkend.
Dobrý den, jestli jste registrován tak u sebe vidíte úplně všechno objednávky a doklady.
Přejeme hezký den.
Slevisko
Hodnocení: