Společnost


Michalcová Michaela, Bc.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1038Náklady reklamace a vrácení poštovného

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2013, před 11 lety

Lenka Lacinová

Znění stížnosti

U prodejce byla již dvakrát uplatněna reklamace. Při první nebyla vada odstraněna a u druhé nebyla včas vyřízena. Došlo k odstoupení pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace a byly mi zaslány peníze. Nicméně prodejce neustále odmítá uhradit náklady, které jsem s reklamací měla a peníze zaslal až po 80 dnech.


Produkt

mobilní telefon


Požadované řešení

uhrazení nákladů spojených s reklamací


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2013 11:31, před 11 lety

V případě odstoupení má prodejce vrátit peníze do 30 dnů od doručení odstoupení dle § 53 odst. 10 občanského zákoníku. Pokud došlo k pozdějšímu vrácení zaplacené částky, byl prodejce v prodlení a kupující je oprávněn žádat úroky za tuto dobu prodlení.
Zároveň dle § 598 občanského zákoníku je kupující oprávněn žádat proplacení nákladů, které měl spojené s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.12.2013 16:47, před 11 lety


Lenka Lacinová

Hodnocení:

Komentář: Dnes jsem obdržela proplacené náklady na účet, zároveň děkuji časopisu dTest za pomoc. Kdyby vše kolem reklamace netrvalo 4 měsíce, pak bych mohla napsat, že jsem byla spokojena, myslím tím dodavatele. Ještě jednou děkuji Lacinová