Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U prodejce byla již dvakrát uplatněna reklamace. Při první nebyla vada odstraněna a u druhé nebyla včas vyřízena. Došlo k odstoupení pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace a byly mi zaslány peníze. Nicméně prodejce neustále odmítá uhradit náklady, které jsem s reklamací měla a peníze zaslal až po 80 dnech.
mobilní telefon
uhrazení nákladů spojených s reklamací
|
Tweet |
V případě odstoupení má prodejce vrátit peníze do 30 dnů od doručení odstoupení dle § 53 odst. 10 občanského zákoníku. Pokud došlo k pozdějšímu vrácení zaplacené částky, byl prodejce v prodlení a kupující je oprávněn žádat úroky za tuto dobu prodlení.
Zároveň dle § 598 občanského zákoníku je kupující oprávněn žádat proplacení nákladů, které měl spojené s reklamací.
Hodnocení:
Komentář: Dnes jsem obdržela proplacené náklady na účet, zároveň děkuji časopisu dTest za pomoc. Kdyby vše kolem reklamace netrvalo 4 měsíce, pak bych mohla napsat, že jsem byla spokojena, myslím tím dodavatele. Ještě jednou děkuji Lacinová