Společnost


UNCLE SAM a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10382Zamítnutí reklamace zimního kabátu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2016, před 9 lety

Eva Hlaváčová

Znění stížnosti

Dne 14.10.2015, jsem zakoupila v Olympia Brno zimní kabát. Toto úplně nové nenošené zboží jsem podle pokynů k údržbě výrobku vyprala na 30°C, (program na zimní bundy a kabáty) a usušila ve vodorovné poloze, ale přesto došlo ke ztrátě jeho funkčnosti. Konkrétně se tzv. duté vlákno shrnulo do boulí uvnitř jednotlivých prošitých dílů kabátu. Tím vznikla prázdná místa a kabát neplní správnou izolační funkci, tak jak by každý zimní kabát měl. Náplň z dutého vlákna se hýbe a kabát zároveň vypadá na těle nevzhledně a je velmi nepohodlný. Obsluha v prodejně ochotně přijala žádost k reklamaci, a sice 10.3.2016, ta však byla vyřízena záporně 14.3.2016. Původně jsem chtěla zboží vyměnit, ale nyní chci vrátit peníze.


Produkt

Ladies coat 6022012, Black, vel.: S


Požadované řešení

Kabát je velmi hezký, ale v jednotlivých dílech není dostatek výplně nebo není dostatečně prošita, aby se zabránilo jejímu pohybu, především po kontaktu s vodou. Nechci výměnu zboží za jiné ani opravu. Nemám již ve vaše zboží důvěru. Žádám navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2016 08:33, před 9 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2016 09:31, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.