Společnost


Romana Šišková

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10385Zamítnutí třetí reklamace telefonu HTC One X

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2016, před 9 lety

Jaroslav Tvrdoň

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 15.12.2014 jsem si koupil u Webtelefony.cz mob. telefon HTC One X 32GB black za 6200 Kč. V lednu 2015 jsem jim ho poslal k první reklamaci - nefungovala autorotace displeje. Za měsíc mně přišel nový telefon. Dne 25.2.2016 telefon přijali ode mne k druhé reklamaci - postupně začala odcházet baterie, telefon se často restartoval. Oprava vykonaná formou výměny baterie, zjištěná přítomnost neznámé kapaliny. Doporučují nevystavovat vlhkému prostředí. Test zařízení po opravě bez závad. Toto vyjádření mne po měsíci přišlo s telefonem a velkou černobílou fotografií, ze které není poznat ani jestli je to z mého telefonu. Telefon však bez závad nepřišel. Nefunguje zvuk, baterie se rychleji vybíjí, na čočce fotokamery jsou tři malé tečky, zásuvka od Simkarty je od otevírání poškozená. Na to vše jsem je upozornil a napsal jim, že ho budu chtít po třetí reklamovat. Odepsali mi, že na reklamaci z důvodu mechanického poškození nemám nárok. Tím důvodem je oxidace v telefonu a postupně prý bude odcházet. Ale já se dovnitř tel. nedostanu, nikdy mně nezmoknul ani ho nevystavuji vlhkému prostředí. Mám ho ve stojánku nebo v pouzdře. Proto jsem si ještě vyžádal , aby mi znovu poslali tu fotografii, kde je vidět ta oxidace, ale ať ji pošlou emailem a barevnou. Poslali úplně jinou než tu první a vůbec se nijak spolu neshodují. Myslím si, že ta neznámá kapalina, která způsobila oxidaci je od vytečené baterie. Veškerá komunikace s obchodem je přes email, po telefonu to odmítají řešit. Děkuji za vyřízení Tvrdoň.


Produkt

HTC One X 32 GB black


Požadované řešení

Vrátit peníze + poštovné, kdy jsem posílal telefon k reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2016 08:36, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně (k čemuž je třeba nejprve řádně uplatnit reklamaci, ne jen prodejce upozornit), což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2016 09:38, před 8 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.