Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
koupila jsem si zboží a kde bylo u objednávky slevy u nákupu nad 2tisice sleva na příští nákup, kterou jsem nedostala poté předplatné na casopiz týden a nějaký antivir. Jen klamavá reklama.
Zboží bylo zakoupeno 22.3 2016 a to byla akce nákup a ziskas slevu na příští nákup. Podmínky byli dodržení zboží nad 2tisice koupeno.
Objednávka: 158553530
Mobilní telefon Samsung Galaxy A5 (SM-A500F) Champagne Gold (SAMO0108e) 1 ks Expedujeme
+ ZDARMA Digitální předplatné Týden - roční (MAG01428P005) 1 ks Expedujeme
+ ZDARMA Elektronická licence ESET Mobile Security na 6 měsíců (elektronická licence) (XX130j9b)
Jen zaplať a nic nebude.
Nedodržení slíbených závazků
Vykompenzovani za náhradu a nebo dodržení slíbených závazků.
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce, nabídky (například se zavazuje poskytnout svým zákazníkům slevu na příští nákup pokud nakoupí u společnosti zboží přesahující stanovenou hodnotu) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.
V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Vážená paní Průšová,
velmi mě mrzí vzniklé nedorozumění. Jak Vás již náš pracovník informoval, bohužel jste nesplnila podmínky akce, neboť nákup jste uskutečnila v rámci podnikatelské činnosti a služba AlzaPremium je určená výhradně pro fyzické osoby, spotřebitele.
Kolega Vám zaslal také upřesnění ze zbývajícím dárkům v podobě digitálního předplatného časopisu Týden a elektronické licence ESET Mobile Security. Naleznete je v přichystané po přihlášení se do sekce Moje Alza, po této stránce proběhlo vše v naprostém pořádku.
Budu ráda, pokud tato situace neovlivní Váš názor na naše služby a budeme mít zároveň příležitost se s případnými dalšími objednávkami o tento stav zasloužit.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
¨
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Dobry den,
vidim ze jedine se umite ozvat tady a na emaili nereagujete od zakazniku. Mela jsem u vas objednane zbozi a diky teto akci mi bylo adeleno vasim pracovnikem ze musim pocket az mi prijde kod abych uplatnila slevu na kod jsem cekala a cekala, email mam ulozeny kdyz mi prislo, ze nespnuji Vase podminky, protoze jsem zbozi NEZAKOUPILA tak to jsem si pripadala jak blazen tak jsem znovu volala telefonaty probihali ctvrt hodiny a nikdo mi nebyl nic schopny rict tedy po 14dnech jsem zjistila ze to je koupeno na ICO tak proto, ale vymysli typu ze kod prijde v pondeli pak musim udelat novou objednavku, tak ze kod prijde zitra pak tedy ze neprijde. Tato Vase neschopnost a lhani zakaznikovy me poskodila mela jsem vybrane u vas prosoky jeden z produktu byl vysavac
Philips PerformerCompact za akcni cenu a kdyz po tom všem zjistila ze na slevovy kod nemusim čekat tak vysavac byl zpet za normální cenu toto me poskodilo p 1400kc.
Nakoupila jsem jinde.
Omlouvám se že posi bez čárek jsem v praci, ale toto me opravdu hodně rozhořčelo a hlavně když Vam pisi tak neumíte ani odpovědět ale tu celou situaci neřeknete jak klamete zakazniky a ten casopis a nějaký antivir dorazil az když jsem se ozvala. Neseriózní
Vážená paní Průšová,
mrzí mě vzniklá situace. Naši pracovníci s Vámi byli v kontaktu a pokoušeli se vše dořešit k Vaší spokojenosti. Slevový kupon i dárek ve formě 2 měsíčního předplatného Alza Premium jsme Vám tak zaslali již 14.4.2016 na Vaši emailovou adresu.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.