Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#10388Nevyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2016, před 9 lety

Nikola Juzlová

Znění stížnosti

Dobry den,jsem velice nespokojená s vyjádřením reklamačního oddělení. Zimni boty jsem zakoupila 28.10.2015 a podaní reklamace 9.3.2016 Je neuvěřitelné že za pouhé 4měsíce se boty komplet rozlepily a dokonce se i uplně oddělila pata od zbytku boty. Bez toho ze bych tomu nejak pomohla. Prostě při chuzi jsem ztratila podralážku.
A vaše vyjádření:,,reklamace zamítnuta. Reklamovat nelze změny vzniklé v průběhu záruční doby opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo v důsledku nesprávného užíváním a neodborného zásahu."
To je opravdu nemorální a absolutně nesouhlasím. Kdybych obuv reklamovala tesně před koncem záruční doby tak bych asi souhlasila ale pouze 4měsíce od nákupu? A to obuv nebyla využívána každodeně. Už jsem jednou měla zakoupené boty v prodejně a po měsíci reklamace z důvodu rozlepení. Žádost byla bez problému vyřízena a měla jsem si vybrat jinou obuv. A to zdaleka nebyli tak rozlepené jako ty co nyní reklamuji. Můžete si byt jistí ze v prodejně CCC si boty už určitě nekoupím.


Produkt

Jenny Fairy 2220267020384


Požadované řešení

Žádám o jiné řešení nebo nové prohlédnutí a posouzení. Popřípadě vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2016 09:43, před 9 lety

Prodávající je odpovědný za vady, které se na věci vyskytnou, a to ve lhůtě nejméně 24 měsíců od jejího převzetí v souladu s § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Pokud se vada na věci vyskytne v prvních 6 měsících od převzetí zboží, zákon předpokládá, že věc byla vadná od počátku, a prodávající za vadu automaticky odpovídá, neprokáže-li opak, tedy že věc vadná nebyla, v souladu s § 2161 odst. 2 občanského zákoníku. Zákonnou domněnku o existenci vady při převzetí může prodávající vyvrátit pouze důkazem, že věc v době předání vadu neměla, nestačí to tedy jen tvrdit. Důkazní břemeno spočívá v prvních 6 měsících od převzetí věci na prodejci, to platí i pro případ soudního sporu.

Odpovědnost za vady se dle občanského zákoníku nevztahuje na běžné opotřebení věci dle § 2167 písm. b) a na mechanické poškození výrobku spotřebitelem dle § 2170. Prodávající neodpovídá za vady, které vznikly samotným zapříčiněním spotřebitele, např. používáním věci v rozporu s návodem.

Pokud prodávající zamítl reklamaci s odůvodněním, že vada byla způsobena obvyklým užíváním, je reklamaci možné rozporovat s odůvodněním, že se nejedná o spravedlivě očekávané opotřebení např. ve vztahu k ceně, materiálu bot.

V případě neúspěchu při rozporování reklamace se může spotřebitel obrátit na nezávislého odborníka, jímž je soudní znalec. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací.

Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2016 15:27, před 9 lety

Dobrý den.
Na reklamované obuvi nebyla shledána vada materiálu, ani jiná konstrukčně-technologická závada. Z toho důvodu mohla být reklamace zamítnuta bez nároku, nicméně v rámci zachování dobrého vztahu se zákazníkem byla zákaznici nabídnuta výměnu za cokoliv jiného v minimálně stejné cenové relaci. Vrácení hotovosti není na místě z důvodu uvedeného výše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 15:51, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vývoj případu reagovat, případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 16:34, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.