Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Vážení,
objednal jsem u vás v e-shopu TV a držák na zeď, objednávka č. 158647631.
Držák mi již byl doručen. Ale TV nikde, trackovací číslo pro TV není v systému dopravce, z vaší logistiky mě ignorují a to jsem od začátku tohoto týdne volal na vaši infolinku již 3x. Doteď nemám žádnou, opakuji ŽÁDNOU informaci, kdy mi hodláte objednanou a zaplacenou TV doručit. Samozřejmě hlásíte, že máte více než 5ks skladem, takže nerozumím, kde je problém.
Není divu, že lidé nechtějí objednávat s platbou předem, když je k nim pak takto přistupováno.
Žádám o urgentní řešení této situace. Pokud mi TV nebude doručena do 8.4.2016, žádám o vrácení platby. Objednám si ji u spolehlivějšího obchodu.
Děkuji,
G. M.
Objednávka č. 158647631
Žádám o urgentní řešení této situace. Pokud mi TV nebude doručena do 8.4.2016, žádám o vrácení platby. Objednám si ji u spolehlivějšího obchodu.
|
Tweet |
Slůvko skladem by mělo signalizovat, že zboží může být co nejdříve po objednání k dispozici na kamenné pobočce nebo jej může obchodník bezprostředně po objednání odeslat na adresu zákazníka. Informace o stavu skladu by měla být neustále aktualizována. Má-li spotřebitel důkaz o tom, že nabízené zboží bylo skladem a dohodnutý termín dodání byl překročen, je možné dát podnět České obchodní inspekci, která by mohla prodejci za klamavou obchodní praktiku uložit pokutu.
Překročení termínu dodání ze strany prodejce zakládá spotřebiteli právo od smlouvy odstoupit z důvodu jeho prodlení. Pokud spotřebitel odstoupí z důvodu uvedeného výše, nemá povinnost hradit prodejci žádné náklady. Naopak jeho prodlení zakládá spotřebiteli vedle práva od smlouvy odstoupit i právo na náhradu škody, která v důsledku nedodržení smlouvy z jeho strany vznikla.
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Vážený pane Medoni,
velmi se omlouvám za vzniklou situaci. Společně s doručovací společností UPS jsme se snažili zásilku dohledat a zajistit Vám s ohledem na možnosti její co nejvčasnější doručení.
Upřímně mě mrzí, že došlo k dočasné ztrátě jedné části Vaší zásilky, s dopravcem jsme již vše vykomunikovali a podle posledních zprávy by dnes mělo dojít k novému doručení. Naši pracovníci Vám vystavili kompenzaci a zaslali Vám ji na Váš účet. Věřím, že nyní již proběhne vše v pořádku a k Vaší spokojenosti. Budu zároveň ráda, pokud mi dáte vědět, jak doručení proběhlo.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Dobrý den,
děkuji za informaci, kompenzace již přišla. Přesto danou zásilku teď prozměnu ztratil koncový přepravce.
Tohle by vydalo na jeden krátký vtipný film. Balík velký jak půl auta a on se ztratí 2x během jednoho týdne, pokaždé u jiného přepravce. Asi byste měli přehodnotit výběr dopravců do zahraničí.
Komunikuji s Vaším kolegou z logistiky, přesto nevím, jestli to zde uzavírat nebo ne.
Prozatím děkuji,
Gabriel Medoň
Vážený pane Medoni,
chápu, jak celá situace působí a velmi mě to mrzí. Takový vývoj doručení zásilky není určitě standardem u žádného z našich dopravních partnerů, případem se proto zabývá přímo vedení naší logistiky.
Nový balík můžete sledovat na adrese http://t-t.sps-sro.sk/result.php?cmd=VERKNR_SEARCH&sprache=E&km_mandnr=002&kundenr=4310&verknr=35044435&bt_tracking. Pokud se cokoliv vyskytne, dejte mi určitě vědět. Budu moc ráda za zprávu i v případě, že již vše proběhne v pořádku.
Přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, paní Petrů,
tak konečně vyřešeno, TV je již doma. Děkuji.
Co bych ale chtěl z Vaší strany jako vedoucí péče o zákazníky přehodnotit, je způsob eskalace při volání na vaší infolinku. Pokud se zákazník nedovolá k řešení problému již na této infolince, měla by existovat možnost přepojení na kompetentnější osobu v eskalačním řetězci. Opakovaná informace z infolinky, že problém opakovaně předali dál a následně se tři dny nic neděje, je zákazníkovi popravdě k ničemu.
Nemít kontakt na opravdu kompetentní osoby u vás ve firmě, tak tento problém řešíme snad doteď.
Díky za pochopení.
Přeji Vám mnoho spokojených zákazníků a zůstávám s pozdravem,
Gabriel Medoň