Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem u společnosti Jamall v České Lípě postel 7.10.2013 jsem uplatnila reklamaci, protože praskla lamela. Byly zaslány fotografie na prodejnu a následně byla reklamace zamítnuta.
postel
oprava
|
Tweet |
Dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný vyřídit reklamaci řádně a včas. Zároveň dle stejného ustanovení zákona je povinný písemně zdůvodnit zamítnutí reklamace.
Vzhledem k tomu, že prodejce neprojevil zájem spor řešit prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, bude řešení stížnosti ukončeno. V tomto případě doporučujeme zaslat prodejci předžalobní výzvu dle § 142 občanského soudního řádu. Pokud prodejce zpochybňuje příčinu vady, doporučujeme kontaktovat soudního znalce (kontakt lze nalézt na stránkách www.dtest.cz nebo na www.justice.cz), který by vadu posoudil a vypracoval znalecký posudek. Pokud nebude prodejce reagovat ani na znalecký posudek, bude nutné domáhat se právních nároků soudní cestou.