Společnost


JAMALL-CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1039Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2013, před 11 lety

Jana Pavlová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem u společnosti Jamall v České Lípě postel 7.10.2013 jsem uplatnila reklamaci, protože praskla lamela. Byly zaslány fotografie na prodejnu a následně byla reklamace zamítnuta.


Produkt

postel


Požadované řešení

oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2013 11:36, před 11 lety

Dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný vyřídit reklamaci řádně a včas. Zároveň dle stejného ustanovení zákona je povinný písemně zdůvodnit zamítnutí reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 16:14, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že prodejce neprojevil zájem spor řešit prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, bude řešení stížnosti ukončeno. V tomto případě doporučujeme zaslat prodejci předžalobní výzvu dle § 142 občanského soudního řádu. Pokud prodejce zpochybňuje příčinu vady, doporučujeme kontaktovat soudního znalce (kontakt lze nalézt na stránkách www.dtest.cz nebo na www.justice.cz), který by vadu posoudil a vypracoval znalecký posudek. Pokud nebude prodejce reagovat ani na znalecký posudek, bude nutné domáhat se právních nároků soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.