Společnost


BRITEX - CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10394Neoprávněné vymazání telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2016, před 9 lety

Marian Čáka

Znění stížnosti

Dobrý den kupoval jsem si iPhone u o2 a dal jsem ho reklamovat jste jediný servis v ČR kde se opravuji iPhony . Chtěl jsem se zeptat když jsem dal telefon do reklamace nikdo mě neupozornil ze přijdu o všechny data a média atd v telefonu jsem měl důležité informace a zážitky a vzpomínky na cely život a teď jsem bez nich


Produkt

iPhone 6


Požadované řešení

Budu od vás požadovat odškodnění klidně se budu i soudit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2016 09:54, před 9 lety

Prodejce měl spotřebitele při přijímání telefonu do reklamačního řízení o možné ztrátě dat informovat a upozornit jej, že si je má zálohovat nebo je zálohovat sám.

Dle §2900 občanského zákoníku je každý povinen počínat si při svém konání, tak aby nedošlo k nedůvodné újmě na vlastnictví jiného. Případný argument, že prodejce za data neodpovídá, protože v telefonu při koupi nebyla je naprosto irelevantní. Nejedná se o odpovědnost za vady, ale o náhradu škody způsobenou nesprávným postupem prodejce.

Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy (typickým příkladem je škoda vzniklá na věci převzaté k opravě či k reklamaci). Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.Za škodu způsobenou zaměstnanci odpovídá vždy podnikatel, se kterým spotřebitel smlouvu, jejímž předmětem je poškozená věc, uzavíral.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2016 20:12, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.