Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10401Nekvalitní zboží / nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2016, před 9 lety

Jan Kohout

Znění stížnosti

Zakoupil jsem loknovací kulmu na vlasy BaByliss v hodnotě 1499 Kč. Kulma byla dodána 10.12.2015, zaplaceno 1648 Kč. Během třetího použití došlo k poškození kulmy-zaseknutí a následné popálení vlasů. Vyplnil jsem reklamační formulář na webu www.kralovskanabidka.cz + 25.1.2016 odeslal podrobný e-mail i s kopií faktury a fotografií stavu kulmy na info@kralovskanabidka.cz. Stále mě nikdo nekontaktoval. 12.2.2016 jsem odeslal kulmu zpět na adresu Na harfě 712/7, Praha 9, 190 00 (72 Kč) a pomocí sms zprávy od České pošty jsem dostal 15.2.2016 potvrzení o převzetí balíku. Balík byl viditelně označen etiketou REKLAMACE, jak si to žádá rekl.řád. Od té doby nulový kontakt.


Produkt

LOKNOVACÍ KULMA NA VLASY , PÉČE O VLASY 009, značka BaByliss


Požadované řešení

Vrácení peněz za zboží a veškeré náklady na poštovné na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2016 18:07, před 9 lety

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné. To znamená, že reklamace se bude považovat za uplatněnou třetí den od odeslání zásilky i v případě, že prodávající nepotvrdí kupujícímu její přijetí.

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2016 09:10, před 9 lety

Dobrý den,
prosím musíte kontaktovat zákaznickou linku nebo emailem,u Slevyjakokrava jste žádné zboží nezakoupil.
Slevyjakokrava.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.4.2016 11:37, před 9 lety


Jan Kohout

Dobrý den,
pokud jste četl důkladně mojí stížnost, tak tam je jasně napsáno, že jsem zboží zakoupil a také reklamoval na www.kralovskanabidka.cz, nikoli z webu slevyjakokrava.cz.


Pokud jde o kontaktování zákaznické linky a emailu, řeknu Vám to naprosto přesně - odeslal jsem již 7 sms, 5 emailů a xkrát jsem se snažil dovolat na zákaznickou linku (samozřejmě nezvýsledně). Ani jedné odpovědi jsem se nedočkat. Jediné na co reagujete (myslím tím Vám, protože weby kralovaskanabidka.cz a slevyjakokrava.cz mají jednoho majitele/jednatele) je negativní recenze na webu heureka.cz a co ještě nesmyslnou automatickou odpovědí, kdy je v textu jasně napsáno, že je reklamované zboží dávno u Vás a my mi napíšete, ať Vám ho odešlu!!!

Odstupuji od smlouvy a žádám vrácení peněz za kulmu (1499 Kč) a 2x poštovné (149 Kč + 72 Kč) na můj účet. Číslo účtu jsem Vám odeslal sms a odešlu Vám ho opět (v příloze).

Odešlete mi peníze co nejdříve.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2016 14:33, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na podnikatele, který má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2016 09:22, před 8 lety

Podnikatel již neprojevil zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.