Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
mám velikou prosbu o pomoc.
Od roku 1996 po vážném onemocnění s 5 týdny bezvědomí neudržím rovnováhu (nemohu stát bez držení a nemohu vůbec vycházet z domu). Internet je jediný prostředek, jak mohu komunikovat a také jak mohu něco koupit.
múj mail na reklamační odd. internetového prodejce 3.4 2016.
Dobrý den,
22.ledna jsem Vám odeslala objednávku na
teplovzduěný ventilátor za 1 169,00 CZK
Způsob platby:
Rychlá platba platební kartou
Cena celkem:
1 187 Kč
Cislo objednavky: objednávka.č. 91232312
29. nebo 30.1.2016 jsem odesílala 2 kontaktní formuláře, jednak kvůli chybějícímu českého návodu k použití a jednak pro nemožnost nastavení Vámi inzerovaného termostatu uživatelem.(bodeť by bylo, když žádný nemá). Dosud jsem nedostala žádné vyjádření k nastavení. Urguji řešení obou problémů. Po opakovaných mailech a mých opakovaných dotazech na aktuální nastavená inzerovaného termostatu.
24.2. mi přišlo mailem že
"Nastavení termostatu lze dle návodu
POPIS OVLÁDACÍCH PRVKŮ
Pomocí přepínače funkcí (4) lze volit následující nastavení:
- „O“ znamená vypnutí přístroje
- „Ventilation“ (9): je zapnuta pouze funkce větrání, bez ohřevu.
- „I“: nízký stupeň ohřevu (10)
- „II“: nejvyšší stupeň ohřevu (11)
Ovladač oscilačního pohybu (5) nabízí následující polohy:
- „O“: výrobek je zapnutý
- „Oscillation“ (12): je aktivována funkce oscilace
Pokud není tato odpověď dostačující, prosím kontaktujte nás a obrátíme se na naše produktové oddělení.
O termostatu žádná informace v zaslaném ani publikovaném návodu není
1.3.přišlo:
Požadavek jsme předali na naše produktové oddělení, jakmile nám pošlou vyjádření, budeme Vás kontaktovat.
3.4.2016 nemám žádnou zprávu, ventilátor v rozporu s inzercí nemá vůbec termostat. Uplynulo 2,5 měsíce, kdy jsem zakoupený ventilátor nemohla bez termostatu vůbec použít (pro mne byl a je termostat zásadní a ovlivnil můj výběr), proto navrhuji dohodu na tom, že mi dopravou zdarma vyměníte Trevidea HO 933 za ventilátor s funkčním termostatem (nejen klamavou reklamou).
bud za Concept VT-7030 II. jakost nebo za Ardes 477 - II. Jakost, eventuálně kdyby ani jeden nebyl, tak Concept VT-7030 I. jakost a rozdíl cen pošlete do 14 dnů na účet číslo 188429043!0800
Mezitím bylo několik zdržujících odpovědí rekl.odd.
Můj zatím poslední (dnešní) mail na reklamační odd.:
prostudovala jsem si na Vašem webu obchodní podmínky (reklamace elektroniky nejsou můj obor) a dočetla se tam, že
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,
má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné
Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad
Jsem přesvědčená, že chybění na webu inzerovaného nastavitelného termostatu je přinejmenším neodstranitelnou vadou (nebo tou klamavou reklamou?) a proto důvodem k odstoupení od smlouvy v termínu, kdy zboží mohlo začít být používáno.
O žádné fotodokumentaci tam není ani slovo
Žádnou fotodokumentaci pořizovat nebudu,, já to nebalila a neposílala
Na svém návrhu řešení trvám.
Singerová
z webu www.mall.cz : Trevi HO 933 Hodnocení: 5 1 hodnocení uživatelů Keramický topný ventilátor s výkonem 1000 / 2000 W. Nastavitelný termostat. Pojistka proti převrácení a přehřátí. Dvojitý ventilátor. Celý popis 1499 5 1 Značka: Trevi Katalogové číslo: 834972 Technické parametry: • Napájecí napětí: 230 V ~ 50Hz • Výkon: 1000 / 2000 W • Rozměry: 22×52×17 cm Všeobecné vlastnosti: • Keramický topný ventilátor s nízkou spotřebou díky keramickému topnému tělesu. • S dvojitým ventilátorem. • Funkce ventilátoru bez ohřevu. • Nastavitelný termostat. • Bezpečnostní pojistka proti převrácení a přehřátí. • Možnost snadného a bezpečného přenášení díky rukojeti na zadní straně přístroje.
ventilátor v rozporu s inzercí nemá vůbec termostat. Uplynulo 2,5 měsíce, kdy jsem zakoupený ventilátor nemohla bez termostatu vůbec použít (pro mne byl a je termostat zásadní a ovlivnil můj výběr), proto navrhuji dohodu na tom, že mi dopravou zdarma vymění internet Mall a.s. výrobek Trevidea HO 933 za ventilátor s funkčním nastavitelným termostatem (nejen klamavou reklamou).
bud za Concept VT-7030 II. jakost nebo za Ardes 477 - II. Jakost, eventuálně kdyby ani jeden nebyl, tak Concept VT-7030 I.jakost a rozdíl cen pošle Mall co nejdříve, ale nejpozději do 14 dnů na účet číslo 188429043/0800
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitelka možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.
Vadnou věc je vhodné reklamovat. Spotřebitelka může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Vážená paní Singerová,
velice se Vám omlouvám za komplikace.
Evidujeme, že jste již tuto chybu vyřešila s kolegy na našem reklamačním oddělení a domluvila se na vrácení výrobku.
V tomto případě se Vám omlouváme za chybu, která vznikla v popisu na našich webových stránkách u výrobku.
Děkuji za pochopení.
S přátelským pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:
"Se mnou se reklamace na ničem nedohodly
kopie částí mailů a moje komentáře k nim:
JÁ jsem 15.4.navrhla solidní řešení, které by mi nepřinášelo další útrapy, ale o tom se reklamační vůbec nezmínilo (jako by to ani nečetli /nechci to písemně přirovnávat k házeníhrachu
nebo perel /-
"já 15,4,
Dobrý den,
těší mne, že jste se od výrobce dověděli totéž co ode mne, ale Váš slevový poukaz mi ani částečně nenahradí 3 měsíce od koupi, po které jsem výrobek zakoupený dle údajů prodejce, jako osoba20 let těžce zdravotně handicapovaná nemohla v zimním chladném období období použít..
Jak z prvního použití kontaktního formuláře takt z četných mailů vyměněných s reklamačním oddělením, by Vám mělo být jasné, že já ani neseženu balící papír, ani ventilátor nezabalím, ani nenapíšu adresu, ani neodnesu zabalený ventilátor na poštu a nepošlu
Uplynuly 3 bolestné a dlouhé měsíce, ode dne, kdy jsem na webu www,mall.cz podle popisu a vzhledu objednala Trevi HO 933 a kdy jsem pak zakoupený ventilátor bez termostatu vůbec použít nemohla (pro mne byl a je termostat zásadní a ovlivnil můj výběr), proto navrhuji dohodu na tom, že mi dopravou zdarma vyměníte (přivezete mnou vybraný ventilátor
Ardes 477 - II. jakost s také inzerovaným termostatem - výběr aktualizován z dnešního webu a odvezete si nezabalený ventilátor Trevidea HO 933 se záručním listem a návodem k použitíz a rozdíl cen 672, Kč-(cena v den objednání byla 1190,- Kč, není v tom rozdílu ani doprava, ani dobírka,ani likvidace elektroodpadu) pošlete na do týdne na účet číslo 18842904/0800.
Pokud vše proběhne bez dalších obtíží pro mne, budu informovat Černé ovce a dTest, že k dohodě došlo.
Singerová
19.4. jsem psala já
Dobrý den, je neuvěřitelné, že i když JÁ jsem ventilátor Trevi HO 933 bez pomoci objednala a zaplatila, MNE jste významně protizákonně poškodili, a MNĚ jste adresovali 15.4.2016 omluvu, na MUJ mail z 15.4,vůbec neodpovídáte, nevšímáte si vůbec co já píšu, Nezabýváte se nezbytnostmi, na které jsem upozornila jako sehnat balící papír, odnéstr na poštu nebo odnést na některou prodejnu.. Proč vyřešení své chyby necháváte na někom jiném. kdo z dobré vůle nabídl pomoc s balením a svou chybu nebude řešit zodpovědná společnost.? Netrpělivě čekám na odpověď na můj mail. Singerová
Zkusím se domluvit na něčem rozumném s panem Bořilem, který zřejmě problém převzal a poprvé poslal on mail 19.4.2016 v 15 hodin,
já 20.4.
já 2Dobrý den,
je mi líto, že mi nemůžete vyměnit ventilátor za jiný, jak zveřejňujete na svých stránkách. Doufala jsem, že už celá ta ventilátorová kalvárie skončí.
Bylo by možné ve stejné dopravě (samozřejmě část za dodání Ardes hrazena dobírkou v hotovosti s uplatněním Vámi poskytnuté slevy) při jedné námaze s dopravcem, kdybych napsala objednávku
na ventilátor Ardes 477 - II. Jakost hned teď? Pomohlo by mi to ušetřit hodně námahy a stressu.
Částka k převedení by tedy byla 1 187 Kč ihned na účet číslo 188429043/0800
Souhlasíte? Mohu napsat objednávku na Ardes a o dohodě na dTest?"
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Vážená paní Singerová,
je mi líto, že jsme Vám nemohli vyjít vstříc výměnou zboží za jiný typ.
Nyní eviduji, že dne 20.5.2016 Vám byla vrácena platba na bankovní účet, který jste kolegům uvedla a již byste měla mít platbu na svém účtu připsanou.
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na overeno@mall.cz
Ještě jednou se za způsobené komplikace omlouváme a pevně věřím, že v budoucnu již k těmto chybám nebude docházet.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Vzhledem k tomu, že od mého objednání ventilátoru Trevi HO 933 podle chybného (klamavého) údaje výrobce uvedeného na webu společnosti Mall a.s.do připsání vrácených peněz na můj účet uplynuly skoro 4 měsíce, z toho 2. a 3. měsíc naprosto nesmyslným mailováním s reklamacemi Mall, které klamnost uveřejněného textu opakovaně popíraly, zcela ignorovaly upozornění na můj těžký zdravotní handicap a zdržovaly průběh reklamace. nepovažuji takové jednání přinejmenším za etické.